Порядок проведення маркетингового дослідження.

Додано: 21 грудня 2023
Предмет: Технології, 11 клас
6 запитань
Запитання 1

Які цілі можуть мати маркетингові дослідження?

варіанти відповідей
пошукові, описові, експериментальні
політичні, соціальні, фінансові
психологічні, технічні, медичні
екологічні, культурні, спортивні
Запитання 2

На які види поділяється інформація для маркетингових досліджень?

варіанти відповідей
первинну і вторинну
кількісну і якісну
локальну і глобальну
текстову і графічну
Запитання 3

Які інструменти збору даних використовуються в маркетингових дослідженнях?

варіанти відповідей
фокусні групи, анкетування, розсилання анкет поштою, телефонні переговори
судові засідання, медичні операції, архітектурні проекти, викладання університетських курсів
майстер-класи, спортивні змагання, туристичні подорожі, малюнки із новин, фотосесії
військові паради, ремонтні роботи, кулінарні шоу, виставки скульптури
Запитання 4

Як проходить аналіз зібраної інформації в маркетингових дослідженнях?

варіанти відповідей
інформація зводиться в таблицю і проводиться аналіз за допомогою статистичних методів
інформація передається усьому колективу для загального розгляду
інформація використовується для проведення рекламних кампаній
інформація зберігається у базі даних для подальшого використання
Запитання 5

Який результат маркетингового дослідження оформляється на останньому етапі?

варіанти відповідей
звіт про маркетингове дослідження
стратегія маркетингу для компанії
продуктовий каталог компанії
рекламна кампанія
Запитання 6

Які етапи проведення маркетингового дослідження зображено на рисунку 12.2?

варіанти відповідей
етап виявлення цілей, етап збору інформації, етап аналізу інформації, етап складання звіту
етап подання результатів, етап планування дослідження, етап аналізу даних, етап збору інформації
етап проаналізованих даних, етап збору інформації, етап подання результатів, етап формування дослідження
етап складання стратегії, етап збору даних, етап подання даних, етап формування плану

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест