Основні поняття теми Алгоритми та програми 5 клас

Додано: 24 грудня 2023
Предмет: Інформатика, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Як можна означити алгоритм?

варіанти відповідей
Послідовність дій (команд), виконання яких призводить до очікуваного результату
Масив зображень, які змінюють своє положення в просторі
Текстовий файл, що містить програмний код
Циклічна послідовність дій, що повторюється протягом певного часу
Запитання 2

Як можна пояснити важливість виконання кроків алгоритму в певному порядку?

варіанти відповідей
Кожен крок алгоритму має велике значення і його порушення може призвести до неправильного результату
Послідовність виконання кроків не впливає на результат алгоритму
Порядок виконання кроків впливає лише на швидкість виконання алгоритму
Послідовність виконання кроків визначається випадковим чином і не має значення
Запитання 3

Як можна описати анімацію?

варіанти відповідей
Послідовність команд, що визначають дії виконавця
Малюнок, що змінює своє положення в просторі
Рухоме мальоване зображення
Циклічна послідовність зміни положення об'єкта
Запитання 4

Як можна описати комп'ютерну програму?

варіанти відповідей
Циклічна структура команд, що визначає дії об'єкта
Алгоритм, записаний однією з мов програмування та призначений для виконання комп'ютером
Послідовність блоків, що визначають рух об'єкта
Набір малюнків, що змінюють своє положення в просторі
Запитання 5

Що таке координати?

варіанти відповідей
Величини, що визначають положення точки в просторі
Набір команд, що визначають дії об'єкта
Послідовність дій, що повторюються протягом певного часу
Об'єкти, що зберігаються в окремому файлі та використовують разом
Запитання 6

Що означає подія в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Набір послідовно з'єднаних блоків в межах однієї події
Послідовність команд, яка визначає дії виконавця
Натискання на задану клавішу, виконання кліку кнопкою миші по виконавцю, надходження повідомлення від іншого виконавця
Набір малюнків, що змінюють своє положення в просторі
Запитання 7

Що таке проект?

варіанти відповідей
Структура даних, що зберігає об'єкти
Набір рухомих мальованих зображень
Сукупність об'єктів, скриптів, звуків, які збережено в окремому файлі та використовують разом
Циклічний алгоритм зміни положення об'єкта
Запитання 8

Як можна описати скрипт в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Циклічна послідовність дій, що повторюється протягом певного часу
Набір послідовно з'єднаних різнокольорових графічних блоків в межах однієї події
Послідовність команд, що визначають дії об'єкта
Малюнок, що змінює своє положення в просторі
Запитання 9

Що таке спрайт?

варіанти відповідей
Рухоме мальоване зображення
Величини, що визначають положення точки в просторі
Величини, що визначають положення точки на екрані
Невеличке зображення, яке можна рухати по екрану та змінювати його вигляд
Запитання 10

Що таке стек в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Сукупність об'єктів, скриптів, звуків, які збережено в окремому файлі
Послідовність команд, що визначають дії виконавця
Послідовність дій, що повторюються протягом певного часу
Набір послідовно з'єднаних різнокольорових графічних блоків в межах однієї події
Запитання 11

Що таке сцена в середовищі Scratch?

варіанти відповідей
Структура даних, що зберігає об'єкти
Місце, де виконуються створені проекти
Зображення, що змінює своє положення в просторі
Послідовність команд, яка визначає дії виконавця
Запитання 12

Як можна описати цикл?

варіанти відповідей
Сукупність об'єктів, скриптів, звуків, які збережено в окремому файлі
Послідовність команд, що визначають дії виконавця
Алгоритмічна структура, що дозволяє кілька разів повторити задану послідовність команд
Величини, що визначають положення точки на екрані

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест