Яким чином знання властивостей зернових культур можуть бути корисними?
Що може бути предметом дослідження?
Які методи дослідження можуть бути використані?
Хто проводить дослідження?
Учні також проводять дослідження на різних уроках. Які з наведених досліджень можуть вони проводити?
Які види моделей можуть бути використані для досліджень?
Які типи моделей можуть бути використані для досліджень?
Що включає інформаційна модель?
Які методи відносяться до способів подання інформаційних моделей?
Що означає математична модель?
Який алгоритм використовується для створення інформаційної моделі?
Що необхідно враховувати при використанні математичної моделі?
Яке завдання вирішує математична модель?
Що потрібно зробити, щоб отримати результати дослідження?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома