На рисунку зображено тканини 1-3 організму людини.
Проаналізуйте наведені щодо них твердження.
І. Тканини 1 та 2 містять значно більшу кількість міжклітинної речовини порівняно з тканиною 3.
ІІ. Тканина 3 - епітеліальна.
Чи є поміж них правильні?
Якою буквою на рисунку позначено чутливий нейрон?
Тривалість фаз серцевого циклу може змінюватися для оптимального забезпечення потреб організму. Зазвичай, у стресових ситуаціях у людини виникає тахікардія - стан значно підвищеної частоти серцевих скорочень (ЧСС) порівняно з нормальними показниками. Результати вимірювання показників середньої тривалості фаз серцевого циклу людини в стані спокою та перед першим стрибком з парашутом наведено в таблиці.
Однією з причин тахікардії в описаній ситуації може бути вплив гормонів, які виділяє
Тривалість фаз серцевого циклу може змінюватися для оптимального забезпечення потреб організму. Зазвичай, у стресових ситуаціях у людини виникає тахікардія - стан значно підвищеної частоти серцевих скорочень (ЧСС) порівняно з нормальними показниками. Результати вимірювання показників середньої тривалості фаз серцевого циклу людини в стані спокою та перед першим стрибком з парашутом наведено в таблиці.
Якою є частота серцевих скорочень (ударів за хвилину) у цієї людини безпосередньо перед стрибком?
Тривалість фаз серцевого циклу може змінюватися для оптимального забезпечення потреб організму. Зазвичай, у стресових ситуаціях у людини виникає тахікардія - стан значно підвищеної частоти серцевих скорочень (ЧСС) порівняно з нормальними показниками. Результати вимірювання показників середньої тривалості фаз серцевого циклу людини в стані спокою та перед першим стрибком з парашутом наведено в таблиці.
Активація роботи якого відділу нервової системи забезпечує повернення ЧСС до показників спокійного стану організму?
У носовій порожнині людини повітря
Є різні назви вітамінів: буквена, хімічна й фізіологічна. Наприклад, вітамін С, аскорбінова кислота, протицинготний фактор відповідно. Укажіть фізіологічну назву вітаміну D.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома