Тестові завдання Закон України "Про освіту"

Додано: 28 грудня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 62 рази
12 запитань
Запитання 1

Хто здійснює контроль за виконанням освітніх програм ?

варіанти відповідей

заступник директора з навчально-виховної роботи

керівник закладу освіти

відділ освіти

Запитання 2

Яка освіта вважається спеціалізованою ?

варіанти відповідей

освіта осіб з особливими освітніми потребами

поглиблене вивчення окремих предметів

освіта мистецького, спортивного, військового чи наукового спрямування

Запитання 3

Що означає якіст освіти?

варіанти відповідей

відношення оцінок достатнього та високого рівнів до загальної кількості оцінок

відповідність результатів навчання вичання вимогам, встановленим законодавством, відповідним стандартом освіти та / або договором про надання освітніх послуг

факт нагородження випускника заладу закладу загальної середньої освіти золотої/ срібною медаллю.

Запитання 4

Якою є мінімальна тривалість навчального року ?

варіанти відповідей

не меньше 175 навчальних днів

не меньше 275 календарних днів

з 1 вересня до 1 липня

Запитання 5

На основі якого документа розробляється освітня програма?

варіанти відповідей

стандарт освіти відповідного рівня

типова освітня програма

навчальні плани

Запитання 6

Що включає академічна свобода педагогічного працівника ?

варіанти відповідей

вільно обирати напрями і методологію власних наукових пошуків, включно із суперечливими або непопулярними поглядами, порушувати будь-які проблеми, здійснювати широку адаптацію здобутих результатів наукових розвідок

самостійність і незалежність під час провадження педагогічної діяльність, яку здійснюють на принципах свободи слова, думки й творчості.

свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі

Запитання 7

Що передбачає професійний розвиток педагогічних працівників ?

варіанти відповідей

безперервний процес навчання та вдосконалення професійних компетентностей фахівців після здобуття вищої та /або післядипломної освіти, що дає змогу фахівцю підтримувати або покращувати стандарти професійної діяльності і триває впродовж усього період його професійної діяльність

самоосвіта учня

участь у роботі методичних структур, виступи на засіданнях шкільних методичних обєднань

Запитання 8

Які форми здобуття освіти є індивідуальними ?

варіанти відповідей

очна (денна, вечірня), заочна , дистанційна, мережева

екстерна, сімейна(домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці ( на виробництві)

заочна, дистанційна, мережева, педагогічний патронаж

Запитання 9

Яка мова є мовою освітнього процесу в закладах освіті?

варіанти відповідей

рідна мова здобувача освіти

державна мова

мова національних меньшин

Запитання 10

Що передбачає "розумне пристосування"?

варіанти відповідей

пристрій, прилад, за допомагою якого здійснюється або полегшується певна робота

запровадження, якщо це потріно в конкретному випадку, необхідних модифікацій і адаптацій з метою забезпечення реалізації особам з особливими освітніми потребами конституційного права на освіту нарівні з іншими особами

природне утворення у рослин і тварин, що служить для самозбереження, захисту і т. ін

Запитання 11

Для чого здійснюється державна підсумкова атестація ?

варіанти відповідей

для моніторингу оцінювання результатів навчання учнів за кожний рівень повної загальної середньої освіти

з метою оцінювання відповідності результатів навчання учнів вимогам державних стандартів

на предмет відповідності результатів навчання учнів вимогам навчальної програми

Запитання 12

Що належить до результатів навчання здобувачів освіти ?

варіанти відповідей

знання здобувачів освіти з кожного навчального предмета інваріативної складової робочого навчального плану

оцінки у класному журналі, табелі успішності, свідоцтві досягнень, документі про освіти

знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, набуті у процесі навчання, виховання та розвитку, яку можна ідентифікувати, спрямувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми або окремих освітніх компонентів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест