Тестування з інформатики

Додано: 25 травня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 14 разів
40 запитань
Запитання 1

Вікно blender складається з трьох дочірніх вікон:

варіанти відповідей

меню, вікно 3D виду, панель кнопок

рядок заголовка, панель інструментів, робоча область

меню, панель інструментів, робоча область

вікно запуску програми, рядок стану, вікно завдань

Запитання 2

Об'єкти сцени:

варіанти відповідей

квадрат, лупа, курсор

куб, лампа, камера

куб, куля, циліндр

вікно, лампа, камера

Запитання 3

Рендер - є

варіанти відповідей

графічним редактором

графічним відображенням 3D сцени або об'єкта

джерелом світла

відображенням осей координат

Запитання 4

Прокрутка коліщатка миші

варіанти відповідей

змінює масштаб

повертає сцену

пересуває сцену

показує перспективу

Запитання 5

Колірна модель, яка використовує чотири базових кольори: блакитний, пурпурний, жовтий та чорний

варіанти відповідей

RGB

CMYK

HSB

Запитання 6

Моделювання - це

варіанти відповідей

створення моделі будь-якого об'єкта з усіма можливими його характеристиками та параметрами

процес моделювання реального об'єкта

створення віртуального образу об'єкта

Запитання 7

Що таке векторне зображення?

варіанти відповідей

Зображення, що складається з графічних примітивів

Зображення, що являє собою набір пікселів

Графіті

Зображення, що складається з малюнків

Запитання 8

Яке з перелічених розширень файлів не відносяться до графічних форматів?

варіанти відповідей

bmp

pptx

 jpeg

 png

Запитання 9

Кількість бітів, які використовуються для представлення кольору одного пікселя – це …

варіанти відповідей

глибина кольору

роздільна здатність 

розмір зображення

обсяг файла зображення

Запитання 10

Властивості векторного зображення...(декілька відповідей)

варіанти відповідей

кількість кольорів

розмір файла

види графічних примітивів

 стиль шрифту

Запитання 11

Векторне зображення

варіанти відповідей

розповсюдженний формат векторних графічних файлів, який використовують для збереження колекцій зображення 

це зображення, що складається з простих геометричних об'єктів (ліній, кіл, кривих, багатокутників), які можна описати математичними рівняннями

спеціалізована програма, призначена для створення та обробки векторних зображень

інша відповідь

Запитання 12

Виберіть формати файлів векторної графіки: (декілька відповідей)

варіанти відповідей

JPEG

PDF

GIF

CDR

Запитання 13

Ґрунтуються на растеризації й використовують налаштування растрових ефектів документа, коли ви застосовуєте ефект до векторного об'єкта це…

варіанти відповідей

художні ефекти

деформація

трансформація

викривлення

Запитання 14

Поступовий перехід між двома або більше кольорами або між відтінками одного кольору це…

варіанти відповідей

обведення

градієнт

заливка

текстура

Запитання 15

Технологія створення анімації, де об'єкти рухаються або змінюють форму внаслідок аналогічних дій реальними істотами або неживих об'єктів, до яких прикріпленні датчики, що фіксуються в просторі та передають дані до комп'ютера називається...

варіанти відповідей

Технологія «Захоплення руху» 

Технологія «Ключових кадрів»

Покадрова технологія 

Запитання 16

Технології  «Морфінг» - це...

варіанти відповідей

технології, що дозволяють передати рух об'єкта або його частин.

технології зміни форми.

технології трансформації забарвлення об'єкта.

Запитання 17

Тривимірна (3D) графіка -

варіанти відповідей

комп'ютерна графіка для зображення реальних об'єктів

комп'ютерна графіка для зображення кольорових об'єктів

комп'ютерна графіка для зображення об'ємних об'єктів

комп'ютерна графіка для зображення анімаційних об'єктів

Запитання 18

Сфери використання 3D-графіки

варіанти відповідей

Архітектурне проектування, наука, промисловість, кінематографія, медицина.

Архітектурне проектування, наука, промисловість, кінематографія

Архітектурне проектування, кінематографія

Архітектурне проектування, наука, кінематографія, мистецтво.

Запитання 19

Назвіть основні пристрої відтворення 3 D

варіанти відповідей

3D-принтери, 3D-телевізори

3D-принтери

3D-принтери, 3D-телевізори, 3D-сканери

3D-принтери, 3D-телевізори, 3D-екрани

Запитання 20

Назвіть способи проеціювання


варіанти відповідей

Перспективна (центральна) проекція, паралельна проекція, ортогональна проекція

Перспективна (центральна) проекція, паралельна проекція, ортогональна проекція, прямокутна проекція

Перспективна (центральна) проекція, паралельна проекція

Перспективна (центральна) проекція, ортогональна проекція

Запитання 21

Сцена це -

варіанти відповідей

Фізичний простір для моделювання

Місце для демонстрування моделей

Віртуальний простір моделювання

Маетріальний простір для моделювання

Запитання 22

3D-рендеринг -

варіанти відповідей

це початковий етап процесу анімації, що надає остаточного вигляду моделям і анімованим сценам за рахунок візуальних ефектів (англійська), таких як тонування, накладення текстур, тіні, відображення і розмиття руху.

це додатковий етап процесу анімації, що надає остаточного вигляду моделям і анімованим сценам за рахунок візуальних ефектів (англійська), таких як тонування, накладення текстур, тіні, відображення і розмиття руху.

це проміжний етап процесу анімації, що надає остаточного вигляду моделям і анімованим сценам за рахунок візуальних ефектів (англійська), таких як тонування, накладення текстур, тіні, відображення і розмиття руху.

це фінальний етап процесу анімації, що надає остаточного вигляду моделям і анімованим сценам за рахунок візуальних ефектів (англійська), таких як тонування, накладення текстур, тіні, відображення і розмиття руху.

Запитання 23

Назвіть види 3D-рендерінгу

варіанти відповідей

Програмний, апаратний, векторний, хмарний.

Програмний, апаратний, векторний, хмарний, растровий.

Програмний, апаратний, матричний, векторний, хмарний.


Програмний, апаратний.

Запитання 24

Яка анімація дозволяє створювати ефект плавного «перетікання» об'єкта з однієї форми в іншу 


варіанти відповідей

трансформація анімації

автоматична анімація 

покадрова анімація

анімація руху

Запитання 25

Дія зображена на малюнку означає

варіанти відповідей

зміна послідовності розміщення шарів 

 зміна назви шару

 створення в шарах анімації: рух

зробити шар видимим

Запитання 26

Скільки символів може містити формат імені шару ...



  

 

 

варіанти відповідей

 Безліч;

Не більше 256 символів;

 Не більше 3 символів;

 Не більше 8 символів.

Запитання 27

Покадровая анімація це -

варіанти відповідей

зміна автоматичної анімації 

зміна положення об'єкта

зміна кадрів 

набір зображень різних фаз руху

Запитання 28

Яким кольором відображається тонка прямокутна рамка при виділенні згрупованих об'єктів

варіанти відповідей

зеленим

блакитним

чорним

червоним

Запитання 29

Для того, щоб об'єднати окремі об'єкти в один, його слід 


варіанти відповідей

зберегти

згрупувати

виділити

видалити

Запитання 30

 Якого виду анімації не існує 

варіанти відповідей

GIF-анімації

Flash-анімації 

PNG-анімації  

Запитання 31

Назвіть властивості графічного примітива

варіанти відповідей

  внутрішня область

  висота

лінія контуру

глибина

ширина

Запитання 32

Назвіть види векторної анімації

варіанти відповідей

  геометрична 

прямолінійна

покадрова

руху,

форми

з використанням криволінійних шляхів

Запитання 33

Вкажіть властивості векторного зображення

варіанти відповідей

кількість кольорів, види графічних примітивів  

 величина

лінія контуру

 ширина

Запитання 34

Які види графічних зображень ви знаєте?

варіанти відповідей

 растрові

 векторні

 графічні

Запитання 35

Векторне зображення описується...

варіанти відповідей

математичними формулами

складається з геометричних фігур


геометричними формулами

математичними формулами і складається з геометричних примітивів

Запитання 36

Flash- технологія заснована 

варіанти відповідей

тільки на векторній графіці та анімації  

 тільки на растровій графіці та анімації 

 на змішаній графіці і анімації

тільки на растровій графіці

Запитання 37

Ім`я шару, зображення якого навмисне сховане...



 

 

 

варіанти відповідей

 вулиця

 світлофор

 машина

 усі

Запитання 38

Шар (Layer) – це невелика частина сцени фільму, здатна

містити



варіанти відповідей

будь-яке число графічних об'єктів

не більше 365 графічних об'єктів

не більше 25 графічних об'єктів

не менше 8 графічних об'єктів

Запитання 39

У Flash існують основні типи символів

варіанти відповідей

графічні

кнопки

кадри

кліпи

Запитання 40

Для трансформації та деформації об’єкта призначені інструменти з меню

варіанти відповідей

Insert

File

Modify

View

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест