Обчисліть: −8,4⋅(-5,7)
Обчисліть: 5³∕₅ ⋅ (-1⁴∕₂₁)
Обчислити:
−19,68∶ (−0,8)
Обчисліть:
− 6¾ ∶ 1⅛
Спростити вираз:
-2,4а⋅ (-5b)
Спростіть вираз:
9а−а−8b+3b
Спростіть вираз:
а+(а−10)−(15+а)
Знайдіть значення виразу:
(−3,25−(−1,75)):(−0,6)+0,8⋅(−7)
Спростіть вираз : −0,6(16а−5)−(2,9а−8)−4(4−1,5а) і обчисліть його значення при а=−⁹∕₁₃
Знайдіть значення виразу:
(¹¹∕₁₈−¹⁷∕₂₄)∶(−⁵∕₁₈+⁴∕₁₅)
(Вкажіть дві відповіді)
Винесіть спільний множник за дужку: – 8mn – 6mk – 10m.
(вкажіть дві відповіді)
Чому дорівнює значення виразу 4(5х−3у)−6(3х−у), якщо 3у−х=2,1 ?
Знайдіть корінь рівняння: −2(х + 4) = 3х + 2.
Складіть рівняння до задачі: За два дні було продано 425 кг овочів. За перший день було продано в 4 рази більше овочів, ніж за другий. Скільки овочів було продано кожного дня?
У першій бочці води було утричі більше, ніж у другій. Якщо з першої бочки відлити 11 л води, а з другої – 7 л, то в першій бочці води стане в 5 разів більше, ніж у другій. Скільки літрів води було в двох бочках разом спочатку?
Периметр трикутника дорівнює 166см. Одна з його сторін у 5 разів більша за другу, яка на 68 см менша від третьої. Знайдіть сторони трикутника.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома