Тигролови

Додано: 22 січня 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 856 разів
24 запитання
Запитання 1

Зав’язкою у творі «Тигролови» є:

варіанти відповідей

змалювання поїзда-дракона, у якому везуть в’язнів;

утеча героя з поїзда;

зустріч Многогрішного й Медвина в тайзі;

поїздка Григорія з Грицьком до Хабаровська;

знайомство Григорія з родиною Сірків.

Запитання 2

Жанр "Тигроловів":

варіанти відповідей

автобіографічний роман;

історичний роман;

історична повість;

пригодницький роман;

автобіографічна повість.

Запитання 3

Григорій Многогрішний за професією був:

варіанти відповідей

учителем;

письменником;

інженером-авіатором;

залізничником;

військовиком.

Запитання 4

Як Григорій Многогрішний потрапив до Сірків?

варіанти відповідей

Блукаючи тайгою, натрапив на їхню хату й попросився на нічліг.

Його, непритомного, знайшла на галявині Наталка.

Григорій урятував Наталку від ведмедя, знепритомнів, знесилений, а отямився в хаті Сірків.

Сірки врятували Григорія від тигра.

Грицько Сірко зустрів Многогрішного на полюванні й запросив до себе в гості.

Запитання 5

Слова: "Сміливі завжди мають щастя" належать:

варіанти відповідей

Наталці;

Григорієвій матері;

Сірчисі;

Григорієві;

Денисові Сірку.

Запитання 6

У "Тигроловах" порушено всі проблеми, ОКРІМ:

варіанти відповідей

справедливості і покарання;

морального вибору;

родинних взаємин;

виживання людини в умовах терору;

митця і народу.

Запитання 7

Про кого ці слова: "Високий ... дебелий красень. Молодий – років 25. На ньому старенький френч. З-під кепки кучерявиться чуб" ?

варіанти відповідей

Про Григорія Многогрішного;

Про майора Медвина;

Про Грицька Сірка;

Про Пятра Дядьрова;

Про Дениса Сірка.

Запитання 8

Як Григорій дізнався про те, що майор Медвин – десь поруч, у тайзі?

варіанти відповідей

Почув від Морозів.

З "привіту" Фійони в "лісовій газеті".

Побачив його під час полювання на ізюбрів.

Зіткнувся з ним у Хабаровську.

Побачив віщий сон.

Запитання 9

Як закінчилася зустріч Григорія Многогрішного й майора Медвина?

варіанти відповідей

Медвин заарештував Григорія й запроторив до в'язниці.

Григорій застрелив майора Медвина.

Григорій забрав у Медвина зброю й покинув напризволяще в тайзі.

Медвин убив Многогрішного.

Медвин і Многогрішний примирилися й розійшлися кожен своїм шляхом.

Запитання 10

Як загинув Наталчин брат Микола?

варіанти відповідей

Під час полювання.

Заблукав у тайзі й замерз.

На нього впало дерево.

Був репресований.

Від інфекційної хвороби.

Запитання 11

Доповніть вислів Дениса Сірка: "Бог не без милості, козак – не без …"

варіанти відповідей

зброї;

куреня;

люльки;

щастя;

здоров'я.

Запитання 12

Любовна лінія між Григорієм і Наталкою отримали такий розвиток:

варіанти відповідей

Наталка не відповіла на почуття Григорія, назвала його братом, на прощання вказала безпечний шлях до кордону з Китаєм.

Григорій назвав Наталку сестрою, вона засмутилася, але мусила його відпустити.

Григорій і Наталка посварилися й розійшлися назавжди.

Григорій і Наталка відкрили одне одному серце, одружилися й зажили разом з батьками.

Григорій і Наталка зрозуміли, що кохають одне одного, отримали благословення батьків, покинули домівку й перетнули Маньчжурський кордон з наміром колись повернутися в Україну.

Запитання 13

Складові елементи сюжету визначено правильно:

варіанти відповідей

зав′язка - втеча Григорія Многогрішного з поїзда; розвиток дій - порятунок Наталки від розлюченої ведмедиці; кульмінація - святкування Різдва за українськими традиціями; розв′язка - перехід Григорієм і Наталкою кордону

зав′язка - втеча Григорія Многогрішного з поїзда; розвиток дій - порятунок Наталки від розлюченої ведмедиці; кульмінація - вбивство Медвина; розв′язка - перехід Григорієм кордону

зав′язка - змалювання "дракона" (ешелону смерті); розвиток дій - порятунок Наталки від розлюченої ведмедиці; кульмінація - вбивство Медвина; розв′язка - перехід Григорієм і Наталкою кордону

зав′язка - втеча Григорія Многогрішного з поїзда; розвиток дій - порятунок Наталки від розлюченої ведмедиці; кульмінація - вбивство Медвина; розв′язка - перехід Григорієм і Наталкою кордону

Запитання 14

І.Багряний став учасником організації, яка згодом у США перетворилася на об’єднання українських письменників «Слово з центром у Нью-Йорку»

варіанти відповідей

МУР

Марс

Плуг

Луг

Запитання 15

Слова "Фійона Медвину привіт передавала"

варіанти відповідей

було викарбувано на дереві

прочитав Григорій Многогрішний на снігу

промовила Наталка своєму братові

було написано в записці

Запитання 16

Скільки років каторги присудили Многогрішному?

варіанти відповідей

15

20

10

25

Запитання 17

"...велетенський двоокий циклоп" звався ...

варіанти відповідей

"Й.С."

"Л.Ф."

"Ф.Д."

"К.М."

Запитання 18

Прикмети Григорія Многогрішного:

варіанти відповідей

«Юнак – 22 літ, шатен, атлет, авіатор..»

«Юнак – 28 літ, русявий, футболіст, авіатор…"

«Юнак – 25 літ, русявий , атлет, авіатор…»

«Юнак – 20 літ, блондин, атлет, авіатор…»

Запитання 19

Головна тема роману "Тигролови" - зображення:

варіанти відповідей

протистояння особистості тоталітарній системі

романтичного кохання на фоні красивої природи

життя радянських політв'язнів у 30-х роках ХХ ст.

способу життя українців-переселенців на Далекому Сході

Запитання 20

Рефреном у романі звучать слова

варіанти відповідей

Ліпше вмирати біжучи, ніж жити гниючи

Чому я не хочу вертатись в СССР?

Ми є. Були. І будем МИ! Й вітчизна наша з нами.

Сміливі завжди мають щастя.

Запитання 21

Під час блукань Григорія Многогрішного від голоду врятував

варіанти відповідей

ізюбр

ведмідь

бурундук

тигр

Запитання 22

У романі «Тигролови « немає

варіанти відповідей

екзотичних пейзажів Забайкалля.

двох сюжетних ліній

поділу на частини й розділи

присвяти

Запитання 23

Утеча Григорія Многогрішного з потяга є

варіанти відповідей

розв’язкою

зав’язкою

розвитком подій

кульмінацією

Запитання 24

Іван Багряний був представником

варіанти відповідей

шістдесятництва

«празької школи» поетів

нью-йоркської групи

Мистецького українського руху

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест