Окрема сторінка, яка створена з маркетинговими або з рекламною метою - це
Сайт - аналог торгового центру, але з великим асортиментом і комфортом: його можна відвідати, не виходячи з дому - це
Сайт, що презентує фірму, містить інформацію про ведення її бізнесу, продукцію, що випускається і пропоновані послуги, про рід діяльності це -
Стиль, що має чітку стовпчасту структуру меню, меню розміщується або у верхній частині або зліва, м'які стримані кольори, використовуються класичні, найбільш читаємі шрифти (Tahoma, Arial)
Дизайн простий, лаконічний, відсутність ефектів об’єму, шрифт є частиною навігації, використовується мінімалізм у кольорах - це
дизайн сайту простий, лаконічний, із точною зрозумілою композицією, використовуються прості геометричні форми, кольорова гама чорний, білий та їх відтінки.
У цьому дизайні шрифт - головний герой композиції. Він повинен бути читаємим, чітким, текст оформлюється за чіткими правилами, найчастіше використовують шрифти із засічками, довжина рядка не більш ніж 600 рх або текст розбівають на декілька стовпців для зручності в читанні.
Цей дизайн виник у 80-х роках минулого сторіччя. Він яскравий, має безліч хаотичних візерунків та форм, використовуються первинні кольори (чисті, незмішані), смілива графіка, шрифти доповнюють основний дизайн та єднають у собі плавні лінії та гострі кути, повна свобода у використанні кольорів, форм та розташуванні об'єктів.
Цей стиль характеризується яскравими кольорами фону, видимими макетами таблиць і роботизованими шрифтами типу Courier. Працюючи із цим стилем дизайнери надихаються ранніми дизайнами початку епохи web
Нестильований HTML, простий фон, асиметричні макети, комп’ютерні шрифти за замовчуванням і необроблені фотографії характеризують стиль...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома