ТМФВ 11

Додано: 14 січня
Предмет:
33 запитання
Запитання 1

1) Фізична вправа - це:


варіанти відповідей

основний та специфічний засіб фізичного виховання, за допомогою якого здійснюється спрямована дія на того, хто займається;

несвідома довільна рухова дія за допомогою якої здійснюється спрямована дія на того, хто займається;

свідома мимовільна рухова дія за допомогою якої здійснюється спрямована дія на того, хто займається;

неосновний засіб фізичного виховання, за допомогою якого здійснюється спрямована дія на того, хто займається;

свідома довільна чутлива дія за допомогою якої здійснюється спрямована дія на того, хто займається.

Запитання 2

Основні засоби фізичного виховання - це:


варіанти відповідей

сили природи;

фізичні якості;

фізичні вправи;

рухова активність;

гігієнічні фактори.

Запитання 3

3. Фази виконання фізичних вправ:

варіанти відповідей

а) перша, друга, третя;

б) підготовча, основна, заключна;

в) начальна, головна, заключна;

г) підготовча, головна, заключна;

д) підготовча, основна, кінцева.

Запитання 4

Відмітьте правильне твердження:


варіанти відповідей

Метод — це спеціальна дія, що уможливлює здійснення, досягнення чого-небудь, створеного людиною з певною метою;

Метод — спеціальна дія, що уможливлює здійснення фізичної підготовленості;

Метод — спосіб виконання конкретної вправи, що уможливлює здійснення, підвищення фізичного стану;

Метод — застосовування засобів, які забезпечують досягнення поставленої мети при виконанні вправ.

Метод — спосіб виконання конкретної вправи, що уможливлює здійснення, підвищення стану здоров’я.

Запитання 5

Спосіб реалізації методу у конкретній педагогічній ситуації називається

варіанти відповідей

а) метод навчання;

б) методичний прийом;

в) технологія навчання;

г) методика навчання;

д) принцип навчання.

Запитання 6

Розрізняють наступні види відпочинку

варіанти відповідей

Пасивний

Активний;

Комбінований

Все перераховане вище вірно..

Немає правильної відповіді.

Запитання 7

Зона субмаксимальних навантажень характеризується наступним рівнем ЧСС :

варіанти відповідей

180-200 уд/хв.;

160-179 уд/хв.;

140-159 уд/хв.;

120-139 уд/хв.;

100-119 уд/хв.

Запитання 8

Визначте правильне твердження:

варіанти відповідей

адаптація –це рухова активність людини, яка супроводжується підвищеним відносно стану спокою рівнемфізичної підготовленості та стану здоров’я;

адаптація – це процес пристосовування будови і функцій організмів та їхніх органів до умов зовнішнього та внутрішнього середовища;

адаптація – це виконання  конкретної вправи, що уможливлює здійснення, підвищення фізичного стану;

адаптація – це процес виконання вправ, що супроводжуються підвищеним відносно стану спокою рівнем функціонування організму;

адаптація –це рухова активність людини, яка супроводжується підвищенням стану здоров’я.

Запитання 9

До принципів навчання рухових дій відносять всі, крім:


варіанти відповідей

свідомості та активності;


програмування навчання;


наочності


доступності


індивідуалізації


Запитання 10

Під терміном «руховий навик» розуміють:


варіанти відповідей

численні конкретні факти про рухи, об'єднані у системи понять і правил;


теоретичні узагальнення, які базуються на даних практичного досвіду;


набута не основі знань і досвіду здатність неавтоматизовано управляти рухами у процесі

рухової діяльності;


автоматизований спосіб управління рухами у цілісній руховій дії;


немає правильної відповіді.


Запитання 11

Основною формою організованого систематичного навчання фізичним вправам є:

варіанти відповідей

рухлива гра;

ранкова гімнастика;

фізкультхвилинка;

ранкова прогулянка;

урок фізичного виховання.

Запитання 12

До якої категорії фізичного виховання зараховують урок, ранкову гігієнічну гімнастику, прогулянку, спортивне тренування, змагання, фізкультхвилинку, фізкультпаузу ?

варіанти відповідей

задачі фізичного виховання;

принципи фізичного виховання;

форми фізичного виховання;

методи фізичного виховання;

засоби фізичного виховання.

Запитання 13

Висо­кі темпи приросту витривалості у жінок спостерігаються у віці:

варіанти відповідей

від 14 до 15 років;

від 10 до 13 років;

від 11 до 15 років;

від 20 до 22 років;

від 16 до 18 років.

Запитання 14

Визначте зайве. Факторами, що зумовлюють розвиток витривалості є:

варіанти відповідей

структура м’язів;

внутрішньом’язова кординація;

міжм’язова координація;

продуктивність роботи систем енергозабезпечення;

індивідуальні особливості будови суглобів.  

Запитання 15

Перенос фізичних якостей може бути:

варіанти відповідей

з однієї фізичної якості на іншу;

з однієї вправи на інші;

з однієї групи м’язів на іншу;

негативний;

всі відповіді вірні.  

Запитання 16

Які є види рухової реакцій. Виберіть зайвий:

варіанти відповідей

проста рухова реакція

 складна рухова реакція;


комплексна рухова реакція;

реакція на об’єкт, що рухається;

 реакція вбору.

Запитання 17

Здатність людини як найшвидше і точніше добирати адекватні відповіді на різноманітні подразники в умовах дефіциту часу та простору це:


варіанти відповідей

реакція вибору;


реакція на об’єкт;


проста рухова реакція;


складна рухова реакція;


 швидкість рухів


Запитання 18

Складна реакція – це реакція:


варіанти відповідей

яка допомогає найшвидше і точніше добирати відповіді на різноманітні подразники в умовах дефіциту часу та простору;


яка залежить від адекватностей відповіді на різноманітні подразники в умовах дефіциту часу та простору;


 яка залежить від оперативності точної оцінки ситуації, вибору оптимального рухового рішення та швидкості його реалізації; 


яка дозволяє реагувати на нестандартні переміщення об’єкта в умовах дефіциту часу та простору; 


всі відповіді правильні

Запитання 19

Розвивати гнучкості доцільно у віці:

варіанти відповідей

від 14 до 15 років;

від 10 до 13 років;

від 11 до 15 років;

від 7 до 15 років;

від 16 до 18 років.

Запитання 20

Визначте зайве. Факторами, що зумовлюють розвиток гнучкості є:

варіанти відповідей

будова суглобів;


температура тіла ;


міжм’язова координація;

структура м'язів;


сила м'язів.

Запитання 21

Координація це :

варіанти відповідей

це здатність людини раціонально узгоджувати рухи ланок тіла при вирішенні конкретних рухових завдань;


це здатність переборювати певний опір або протидіяти йому за рахунок діяльності м'язів;

це її здатність проявити найбільше зусилля за можливо найкоротшнй час негативний

;

це здатність людини виконувати рухи в суглобах з великою амплітудою з однієї фізичної якості на іншу;

це здатність людни якомога ефективніше, для конкретних умов виробничої, спортивної або іншої ру хової діяльності, долати помірний зовнішній опір.

Запитання 22

Для розвитку координаційних здатностей найбільш сприятливий віковий період:

варіанти відповідей

від 14 до 15 років;

від 6 до 12 років;

від 11 до 15 років;

від 7 до 15 років;

від 16 до 18 років.

Запитання 23

Для розвитку координаційних здатностей найбільш сприятливий віковий період:

варіанти відповідей

від 14 до 15 років;

від 6 до 12 років;

від 11 до 15 років;

від 7 до 15 років;

від 16 до 18 років.

Запитання 24

Педагогічний контроль у фізичному вихованні тісно пов’язаний

варіанти відповідей

з медико-біологічним контролем;


з медичним контролем;

із спортивним контролем;

з біологічним контролем;

не має вірної відповіді

Запитання 25

Поточне планування:


варіанти відповідей

це планування роботи до одного навчального року і зводиться до розподілу програмного матеріалу по навчальних періодах, четвертях, семестрах та ін.;

робота викладача, що охоплює часові межі мікроциклу, тренувального дня, одного заняття;

робота педагога, що передбачає методичне розкриття програмного матеріалу для учнів різних класів на кожну навчальну чверть;

робота викладача в межі макроциклу чи тренувального року; д) не має вірної відповіді.

Запитання 26

 Один із основних показників нормального фізичного розвитку дитини:

варіанти відповідей

стрімкий ріст;

збільшення маси тіла;


збільшення АТ;


зменшення маси тіла;


збільшення маси  м’язів

Запитання 27

 Протягом перших місяців життя у дітей відмічається фізіологічна:


варіанти відповідей

атонія м’язів;

гіпотонія м’язів ;


гіпертрофія м’язів;


 гіпертонія м’язів; 

не має вірної відповіді.


Запитання 28

У осіб похилого віку падіння координації відбувається у зв’язку із


варіанти відповідей

із погіршенням роботи кисневотранспортної системи;


зі зниженням м’язової сили;

погіршенням рухливості нервових процесів;


 із зниженням функції енергозабезпечуючих систем;


із зменшенням активної маси. 


Запитання 29

Предметом вивчення ТМФВ є:

варіанти відповідей

 загальні закономірності управління процесом фізичного виховання людини;

 загальні закономірності змагальної діяльності;


загальні закономірності розвитку і функціонування організму;

загальні закономірності побудови рухів.


Запитання 30

Об’єктом вивчення ТМФВ є

варіанти відповідей

фізичний розвиток людини;


засоби і методи фізичного виховання;


 фізичні можливості та здібності людини, які змінюються під час цілеспрямованої дії засобами фізичного виховання.

Запитання 31

 Фізичні якості це:


варіанти відповідей

властивості, що характеризують особистість людини, стан здоров’я, статуру і конституцію;


властивості, що характеризують функціональні можливості організму, фізичну працездатність і підготовленість;


 властивості, що характеризують окремі якісні сторони рухових спроможностей людини: сила, бистрота, витривалість, гнучкість та ін.


Запитання 32

 Фізична рекреація це:

варіанти відповідей

процес спрямований на досягнення та підтримання фізичного благополуччя та зниження ризику розвитку захворювань (серцево-судинної системи, обміну речовин та ін.).


 комплекс заходів по відновленню здоров’я та  працездатності людини за допомогою засобів фізичної культури, а також інших фізичних факторів;


здійснення активного відпочинку людей із використанням фізичних вправ, отримання задоволення від цього процесу; 


Запитання 33

Фізична підготовленість це:


варіанти відповідей

 процес формування рухових навичок;


 рівень досягнутого розвитку фізичних якостей, формування рухових навичок;

оптимальний рівень показників здоров’я, що дають можливість мати високу якість життя.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест