Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку
Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова
Помилку в написанні прикметника допущено в рядку
Замінити прикметник цілий займенником увесь (у потрібній формі) НЕ МОЖНА в реченні
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене в реченні слово:
Плідно працюючи над підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання, я усвідомив, що лише наполеглива праця завжди здатна принести омріяний результат.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене в реченні слово:
Плідно працюючи над підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання, я усвідомив, що лише наполеглива праця завжди здатна принести омріяний результат.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене в реченні слово:
Плідно працюючи над підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання, я усвідомив, що лише наполеглива праця завжди здатна принести омріяний результат.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене в реченні слово:
Плідно працюючи над підготовкою до зовнішнього незалежного оцінювання, я усвідомив, що лише наполеглива праця завжди здатна принести омріяний результат.
1. Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
Правила (1)користува(н,нн)я метрополітеном обов’язкові для осіб, які перебувають на його території (у міжстанційних (2)ту(н,нн)елях, в (3)облаштова(н,нн)их підземних переходах, у вагонах поїздів). Пасажири (4)пови(н,нн)і бути взаємно (5)(в,вв)ічливими, дбайливо ставитися до споруд та (6)обладна(н,нн)я, дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.
Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами в рядку
1. Прочитайте речення.
На рівнин(1)ому березі Ел(2)ади зібралося числен(3)е військо, а морські хвилі гойдали споряджен(4)і в дорогу кораблі: Менелай прагне помститися Парісу за викраден(5)я Єлени.
Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
(1)Виробле(н,нн)і віками найкращі форми (2)віта(н,нн)ь у (3)повсякде(н,нн)ому (4)спілкува(н,нн)і – це не якась забаганка, а наш (5)буде(н,нн)ий етикет, наша культура (6)взаєми(н,нн).
Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами
Разом треба писати всі слова в рядку
Прикметники із суфіксом -зьк- можна утворити від усіх іменників у рядку
Зміну приголосного НЕ ПОЗНАЧАЮТЬ на письмі в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса -ськ- від слова
Помилку в написанні прикметникового суфікса допущено в рядку
Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка
Прочитайте речення.
У теплицях … вирощують близько … сортів … помідорів.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова
Помилку у творенні ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Помилково утворено форму ступеня порівняння прикметника в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома