Якщо ΔАВС = ΔDКМ, то
Дано ∆АВС і ∆РМК. АВ=7см; ВС=9см; ∠В=35°; РМ=70 мм; МК=0,9дм; ∠М=35°. Чи рівні трикутники ∆АВС і ∆РМК? Якщо рівні, то за якою ознакою?
За якою ознакою рівні трикутники на малюнку?
За якою ознакою рівні трикутники на малюнку?
За якою ознакою рівні трикутники на малюнку?
Вказати умови, з яких два трикутники будуть рівними.
За якою ознакою рівні трикутники на малюнку?
Дві фігури називаються рівними, якщо вони
Трикутники АВС і АDС, зображені на малюнку, рівні...
∆ABC=∆PKM
Якій стороні дорівнює сторона РК
Які з наведених тверджень є ознаками рівності двох трикутників?
За якою ознакою рівні трикутники? Знайти кут D, якщо кут B=1200
Які з трикутників на малюнку рівні?
Якщо в трикутнику дві сторони рівні, то трикутник...
Якщо в трикутнику всі кути рівні , то трикутник ...
Оберіть правильні твердження. (декілька варіантів відповіді)
У рівнобедреному трикутнику:
Периметр рівнобедреного трикутника 17 см, а основа 7 см. Чому дорівнюють бічні сторони трикутника?
Знайти периметр рівнобедреного трикутника, основа якого 8 см, а бічна сторона 6 см.
Знайдіть периметр рівнобедреного трикутника, основа якого дорівнює 10 см, а бічна сторона на 4,5 см більша за основу.
У рівнобедреному трикутнику АВС ∠А = ∠В = 50° . Яка сторона є його основою?
Якщо периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 37 см, а бічна сторона 9 см, то його основа дорівнює ...
Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони, називається ...
Перпендикуляр, опущений із вершини трикутника до протилежної сторони трикутника, називається ...
У трикутнику АВС проведена медіана АК. ВК=4 см. Знайти довжину сторони ВС.
У рівнобедреному трикутнику АВС (АВ=АС) проведено висоту АМ. ∠АВС=50⁰; ∠ ВАМ=40°. Зайти суму кутів трикутника АВС.( виконати рисунок)
У трикутнику ABC сторони AB і BC - рівні, BD - висота, AC = 18 см, <ABC=68o. Знайти кут ABD і відрізок DC.
У трикутнику АВС кут А дорівнює 400 , кут С дорівнює 400 , ВD - медіана, ВD=15 см. Знайти відстань від точки В до прямої АС.( Виконайте рисунок)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома