Тривимірна графіка

Додано: 9 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: Тривимірна графіка
12 запитань
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 2

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Запитання 3

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 4

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 5

Комп'ютерна графіка використовується у:

варіанти відповідей

Тільки у техніці

У рекламному бізнесі

У науці

У техніці

У освіті

У спорті

Запитання 6

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 7

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Layout

Shading

Rendering

Запитання 8

Щоб перемістити об'єкт, потрібно використати інструмент під номером

варіанти відповідей

1

3

5

6

Запитання 9

Щоб збільшити або зменшити об'єкт, потрібно використати інструмент під номером

варіанти відповідей

1

3

5

6

Запитання 10

Щоб обернути об'єкт, потрібно використати інструмент під номером

варіанти відповідей

1

2

4

6

Запитання 11

Рух миші в 3D-вікні при натиснутому колесі:

варіанти відповідей

повертає сцену;

показує перспективу;


пересуває сцену;

змінює розмір об'єкта;

Запитання 12

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест