Тривимірна графіка

Додано: 1 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Копія з тесту: Тривимірна графіка
Тест виконано: 282 рази
26 запитань
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це ...

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Комп'ютерна графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Запитання 2

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Плотер

Монітор

Графічний редактор

Запитання 3

3D-графіка  - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 4

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Запитання 5

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, виведення, рендеринг

Моделювання, рендеринг, виведення

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 6

Завдання тривимірного моделювання —


варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення

Запитання 7

Сцена (віртуальний простір моделювання) включає в себе такі категорії об'єктів

варіанти відповідей

Матеріали

Геометрія

Джерела світра

Палітра

Віртуальні камери

Запитання 8

Для перемикання в режим редагування слід

варіанти відповідей

виконати Редагувати / Режим редагування.

виділити об'єкт і натиснути клавішy Tab.

натиснути клавішy Tab.

Запитання 9

В режимі редагування можна


варіанти відповідей

додавати і трансформувати об'єкти.


працювати з об'єктом як з єдиним цілим

працювати окремо з вершинами, ребрами, гранями об'єкта.

Запитання 10

Познач у списку істинні висловлювання:

варіанти відповідей

При застосуванні екструдування трансформується тільки виділений елемент.

Вершина — це верхня грань об'єкта.

В режимі редагування можна виділяти і трансформувати окремі елементи об'єкта .

Екструдування застосовується як в режимі редагування, так і в об'єктному режимі.

Запитання 11

З'ясуй, які операції були застосовані до об'єкта Куб, якщо він набув такої геометрії:

варіанти відповідей

повернуто грань

екструдовано грань

переміщено ребро

збільшено грань

Запитання 12

Який інструмент вказаний на фото у режимі редагування

варіанти відповідей

Вибір вершин 

Вибір ребер

Вибір граней

Вибір перспективи

Запитання 13

Який вигляд має кнопка, яка дозволяє додавати до об'єкта модифікатори?

варіанти відповідей
Запитання 14

Вибери дії, що були виконані з об'єктом 1, після чого він набув вигляду об'єкту 2.

варіанти відповідей

Розтягування по осі Z

Розтягування по осі Х, переміщення по осі Y

Зменшення розміру по осі Y

Розтягування по осі Y

Запитання 15

Якою клавішею вмикають режим екструдування?

варіанти відповідей

E

G

Z

S

Запитання 16

Це вигляд вікна редактора Blender в режимі...

варіанти відповідей

Редагування

Shading

Layout

Запитання 17

Вкажіть засоби, які використовуються для змінення форми об'єктів

варіанти відповідей

меню останньої операції

інструменти режиму Редагування

екструдування форми об'єктів

застосування модифікаторів

Запитання 18

Для обертання об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 19

Вкажіть результат екструдування чотирьох граней UV-сфери

варіанти відповідей
Запитання 20

Згрупувати об'єкти:

варіанти відповідей

Shift + ЛКМ по об'єктам -> ПКМ ->Сполучення

G + Shift

Shift

Ctrl+J

Запитання 21

Видалити об'єкт:

варіанти відповідей

X -> Видалити

Delete

Backspace

Home

Запитання 22

Додати об'єкт Torus на сцену:

варіанти відповідей

Додати -> Сіть -> Torus

Додати -> Torus

Об'єкт -> Torus

Запитання 23

Перемістити фігуру на по Осі Y на 5:

варіанти відповідей

R+Y+5

G+Y+5

S+X+5

Запитання 24

Щоб обертати фігуру треба натиснути клавішу:

варіанти відповідей

G

R

S

Запитання 25

Щоб змінити маштабування фігури треба натиснути клавішу:

варіанти відповідей

G

R

S

Запитання 26

Щоб перемістити фігуру треба натиснути клавішу:

варіанти відповідей

G

R

S

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест