Тривимірна графіка. Вершини, ребра, грані. Екструдування форми об'єкта.

Додано: 14 жовтня
Предмет: Інформатика, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

З'єднання між двома точками в просторі - це...

варіанти відповідей

Вершина

Ребро

Грань

Запитання 2

Замкнута множина з'єднань між двома точками, в якій кожне таке з'єднання суміжно з іншим, - це

варіанти відповідей

Вершина

Ребро

Грань

Запитання 3

Точка в просторі - це

варіанти відповідей

Вершина

Ребро

Грань

Запитання 4

Виділяти і трансформувати об'єкти, працюючи з об'єктом як з єдиним цілим, можна в режимі ...

варіанти відповідей

об'єкта

редагування

Запитання 5

Переглядати і правити структуру об'єкта, працювати окремо з кожним елементом об'єкта можна в режимі ...

варіанти відповідей

об'єкта

редагування

Запитання 6

Назвати кнопки, виділені на малюнку:

варіанти відповідей

вибір режиму

вибір вершин

вибір граней

вибір об'єктів

вибір ребер

Запитання 7

Які з кнопок на панелі трансформації є в режимі об'єкта і в режимі редагування:

варіанти відповідей

курсор

переміщення

ніж

фаска

обертання

масштаб

вставити грані

Запитання 8

Елемент, до якого застосовується екструдування, ...

варіанти відповідей

копіюється

переноситься на нове місце

дублюється

витягується

Запитання 9

Закінчити речення:

в 3D-редакторах для зміни кольору об’єкта та визначення інших його властивостей використовують .....

варіанти відповідей

список

матеріал

інструмент

відтінок

Запитання 10

Текстура об'єкта задається на вкладці

варіанти відповідей

 Shading

Texture

Layout

Collection

Запитання 11

Встанови правильний порядок дій в алгоритмі переміщення ребра об'єкта по осі Z:

1.Перетягти кольорову стрічку

2. Натиснути G

3. Натиснути Z

4. Перейти в режим редагування

5. Виділити ребро

варіанти відповідей

5, 2, 3, 4, 1

2, 3, 4, 5, 1

4, 5, 2, 3, 1

5, 4, 1, 3, 2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест