Тривимірне моделювання.

Додано: 17 листопада
Предмет: Інформатика, 11 клас
24 запитання
Запитання 1

Для зміни розмірів об'єкта використовується 

варіанти відповідей

клавіша A       

 клавіша R        

клавіша E      

 клавіша S

Запитання 2

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

безліч

дві          

                  

 

чотири

три 

Запитання 3

Об'єкти в редакторі Blender можна 

варіанти відповідей

групувати         

дублювати

копіювати

об'єднати  

малювати

Запитання 4

Екструдування - це...

варіанти відповідей

Видавлювання / випинання

 

 Видалення

 Вставлення

 Переміщення

Запитання 5

Обрати логотип програми Blender:

варіанти відповідей
Запитання 6

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

 операція створення ребер

операція створення граней

операція створення копії 

 операція зглажування кутів

Запитання 7

До примітивів у програмі Blender належать:

варіанти відповідей

циліндр                                           

паралелограм

вектор

сфера

  куб

 конус 

прямокутник

 тор

Запитання 8

Створити модифікатори можна, натиснувши на

варіанти відповідей
Запитання 9

Що знаходиться на початку роботи в робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

Камера                            

останній створений об'єкт

 примітив циліндр

примітив куб

джерело світла

Запитання 10

За допомогою якої клавіші можна перейти до режиму редагування об'єкта:

варіанти відповідей

Backspace

 

Enter

Tab

Caps Lock

Запитання 11

Яка з поданих гарячих клавіш виконує поворот об'єкта? 

варіанти відповідей

R

 G

S

U

Запитання 12

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

граней

вершин

ребер

Запитання 13

На малюнку ввімкнений режим редагування:

варіанти відповідей

Граней

ребер 

вершин

Запитання 14

Вкажіть на камеру у Вікні 3D-огляду редактора тривимірної графіки Blender:

варіанти відповідей


1

2

3

4

Запитання 15

Даний інструмент призначений для

варіанти відповідей

зміни маштабу

зміни відстані від об'єкта до очей користувача

обертання об'єкта у площині

переміщення об'єкта у площині

Запитання 16

Для обертання об’єкта, треба вибрати інструмент

варіанти відповідей

1                                                       

2

  4   

 5

   6

7  

 8

Запитання 17

Для переміщення об’єкта потрібно вибрати інструмент

варіанти відповідей

1                                                                  

2

3

4

5

 6 

 7

  8

Запитання 18

Який пункт меню програми Blender відповідає за масштабування обєктів..

варіанти відповідей
Запитання 19

Який вигляд у програмі Blender включає цифра 1 на цифровій зоні?

варіанти відповідей

вид зверху

вид з камери

вид спереду

вид збоку

Запитання 20

Який вигляд включає цифра 7 на цифровій зоні?

варіанти відповідей

вид спереду

вид зверху

вид збоку

 

 вид з камери

Запитання 21

Що є характерним для зв'язування об'єктів методом «батько-нащадок»?

варіанти відповідей

Кожен елемент може діяти самостійно, скажімо, переміщуватися, але залежить від свого батьківського об'єкта

Трансформації «нащадків» на батьківський об'єкт не пливають

Під час зв'язування першим завжди виділяється об'єкт-нащадок

Під час зв'язування першим завжди виділяється об'єкт-батько

Трансформації батьківського об'єкта не впливають на об'єкти-нащадки

Застосовується комбінація клавіш Ctrl +P

Застосовується комбінація клавіш Ctrl +Z

Запитання 22

Для простого об'єднання об'єктів застосовують комбінацію клавіш 

варіанти відповідей

Ctrl +Z

Ctrl +J

Shift + D

Ctrl +B

Запитання 23

Змінити параметри тексту можна, натиснувши на

варіанти відповідей
Запитання 24

Правильно співставлена назва інструмента та його властивість в рядку:

варіанти відповідей

Mirror (дзеркало) - дозволяє здійснити поділ граней і ребер меш-об'єктів на декілька частин.

Subdivide (розділення) - використовується для створення симетричних тривимірних об'єктів.

Knife Tool (ніж) - призначений для скошування гострих кутів і надання об'єкту більш реалістичної форми.

Bevel (фаски) - допомагає створити нові петлі, ребра та вершини.

Exstrude (екструдування) - дозволяє створити нові грані, вершини та ребра меш-об'єктів за рахунок своєрідного видавлювання граней.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест