Turtle Docs

Додано: 18 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 7 разів
28 запитань
Запитання 1

Щоб підключити додатковий модуль до програми, застосовують таку конструкцію:

варіанти відповідей

x=random.randint(1,6)

import назва_модуля

math.ceil(х)

turtle.forward(x)

Запитання 2

Як задати команду: "Пройти вперед на 50 кроків, та повернути на право на 90 градусів"?

варіанти відповідей

import turtle

t.shape(ꞌturtleꞌ)

t.forward(50)

t.right(50)

t.forward(90)

t.forward(50)

t.left(90)

t.forward(50)

t.right(90)

Запитання 3

 приєднання модуля побудови графічних примітивів

варіанти відповідей

turtle.shape("arrow")

turtle.shape(x)

import turtle

math.sqrt(х)

Запитання 4

З допомогою якої команди можна пересунути Черепашку уперед на 100 пікселів ?

варіанти відповідей

t.forward(-100)

t.fd(-100)

t.forward(100)

t.up(100)

Запитання 5

З допомогою якої команди можна підняти перо Черепашки ?

варіанти відповідей

t.width()

t.up

t.down

t.down()

t.up() 

Запитання 6

З допомогою якої команди можна опустити перо Черепашки ?

варіанти відповідей

t.width()

t.down

t.up

t.up()

t.down() 

Запитання 7

З допомогою яких команд можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), не залишаючи сліду ?


варіанти відповідей

t.up();

t.goto(50,70) 

t.down;

t.goto(50,70)

t.down();

t.goto(50,70)

t.down();

t.goto(0,0)

t.up;

t.goto(0,0)

Запитання 8

З допомогою яких команд можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), залишаючи слід ?

варіанти відповідей

goto(50,70); down()

up; goto(50,70)

down(); goto(0,0)

down(); goto(50,70) 

up(); goto(50,70)

Запитання 9

Яку фігуру намалює черепашка після виконання наведених команд?down()fd(50)right(90)fd(50)right(90)fd(50)right(90)fd(50)right(90)

варіанти відповідей

Коло

Прямокутник

Квадрат

Нічого не намалює

Запитання 10

Яка команда дозволяє здійснити поворот черепашки?

варіанти відповідей

left() 

begin_fill

backward()

right() 

Запитання 11

Яку фігуру намалює черепашка після виконання наведених команд?up()fd(50)right(90)fd(100)right(90)fd(50)right(90)fd(100)right(90)

варіанти відповідей

Коло

Прямокутник

Квадрат

Нічого не намалює

Запитання 12

Команда t.left(x) має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 13

Яка команда дозволяє Черепашці повернути ліворуч на 90 градусів

варіанти відповідей

forward(90)

 left(90)

 right(90)

усі правильні

Запитання 14

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

 import turtle

from turtle import * 

from random import* 

 всі правильні

Запитання 15

Модуль turtle це

варіанти відповідей

графічний модуль

модуль випадкових чисел

для роботи з числами, які не входять до стандартного набору

Запитання 16

Команда t.backward(x) має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 17

Команда t.forward(x) має значення


варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 18

Команда t.right(x) має значення

варіанти відповідей

Пройти вперед x пікселів

Пройти назад x пікселів

Повернутись ліворуч на x градусів

Повернутись праворуч на x градусів

Не залишати слід під час руху

Залишати слід під час руху

Запитання 19

Команда t.color() має значення

варіанти відповідей

Змінити значок виконавця (ꞌarrowꞌ, 

ꞌturtleꞌ, ꞌcircleꞌ, ꞌsquareꞌ, ꞌtriangleꞌ,)

Намалювати копію виконавця в поточному місці

Установити колір

Необхідно викликати перед малюванням фігури, яку слід зафарбувати

Викликати після завершення малювання фігури

Установити товщину лінії

Запитання 20

Повторення (цикл) — це така організація дій в алгоритмі, при якій:

варіанти відповідей

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень

та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова 

залежно від виконання або невиконання певної умови, виконується одна з двох послідовностей дій 

Запитання 21

Укажіть оператор цикла з відомою кількістю повторень

варіанти відповідей

if

else

while

for

Запитання 22

Блок - схема якої базової структури представлена на рисунку?

варіанти відповідей

цикл з умовою

цикл з лічильником

повне розгалуження

неповне розгалуження

Запитання 23

Дії, що повторюються утворюють ..

варіанти відповідей

тіло циклу

розгалуження

діапазон

команди

Запитання 24

За допомогою команди t.forward(100) ми побудовали червону лінію (дивись зображення).Які дії необхідно виконати, перед тим як будувати синю лінію за допомогою цієї ж команди?

варіанти відповідей

повернення "черепашки" в початкове положення

ощищення зображення

переміщення на 100 одиниць вперед

повернути на 45 градусів за годинниковою стрілкою

повернути на 45 градусів проти годинникової стрілки

Запитання 25

Яку фігуру ми отримаємо в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей
Запитання 26

Яку фігуру ми отримаємо в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей
Запитання 27

Які з тверджень про умовні цикли є правильними?

варіанти відповідей

Програма перевіряє умову циклу перед виконанням команд тіла циклу 

Якщо умова приймає значення False, програма переходить до наступної команди після циклу

Команди тіла циклу виконуються доти, поки умова хибна

Команди тіла циклу виконуються доти, поки умова істинна 

Запитання 28

Цикли, в яких дії повторюються певну визначену кількість разів називаються:

варіанти відповідей

Циклом з умовою

Циклом з лічильником

Цикл з передумовою

Цикл з післяумовою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест