Turtle Docs 2

Додано: 18 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 16 разів
29 запитань
Запитання 1

Як задати команду: "Пройти вперед на 50 кроків, та повернути на право на 90 градусів"?

варіанти відповідей

import turtle

t.shape(ꞌturtleꞌ)

t.forward(50)

t.right(50)

t.forward(90)

t.forward(50)

t.left(90)

t.forward(50)

t.right(90)

Запитання 2

З допомогою якої команди можна підняти перо Черепашки ?

варіанти відповідей

t.pu()

t.up

t.up()


t.down()

t.penup()

Запитання 3

З допомогою якої команди можна опустити перо Черепашки ?

варіанти відповідей

t.down()


t.down

t.pd()

t.up()

t.pendown()

Запитання 4

З допомогою яких команд можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), не залишаючи сліду ?


варіанти відповідей

t.up();

t.goto(50,70) 

t.down;

t.goto(50,70)

t.down();

t.goto(50,70)

t.down();

t.goto(0,0)

t.up;

t.goto(0,0)

Запитання 5

З допомогою яких команд можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), залишаючи слід ?

варіанти відповідей

goto(50,70); down()

up; goto(50,70)

down(); goto(0,0)

down(); goto(50,70) 

up(); goto(50,70)

Запитання 6

Яка команда дозволяє здійснити поворот черепашки?

варіанти відповідей

left() 

begin_fill

backward()

right() 

Запитання 7

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

 import turtle

from turtle import * 

from random import* 

 всі правильні

Запитання 8

Яку фігуру ми отримаємо в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей
Запитання 9

Яку фігуру ми отримаємо в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей
Запитання 10

Які з тверджень про умовні цикли є правильними?

варіанти відповідей

Програма перевіряє умову циклу перед виконанням команд тіла циклу 

Якщо умова приймає значення False, програма переходить до наступної команди після циклу

Команди тіла циклу виконуються доти, поки умова хибна

Команди тіла циклу виконуються доти, поки умова істинна 

Запитання 11

Цикли, в яких дії повторюються певну визначену кількість разів називаються:

варіанти відповідей

Циклом з умовою

Циклом з лічильником

Цикл з передумовою

Цикл з післяумовою

Запитання 12

З допомогою яких команди можна перевести Черепашку з початку координат O(0,0) в точку A(50,70), залишаючи слід ?

варіанти відповідей

goto(50,70); down()

up; goto(50,70)

down(); goto(0,0)

down(); goto(50,70) 

up(); goto(50,70)

Запитання 13

З допомогою якої команди можна перевести Черепашку по колу з радіусом 150 ?

варіанти відповідей

goto(150); down()

t.circle(150)

t.goto(0,150)

down(); goto(150) 

t.goto(150)

Запитання 14

З допомогою якої команди можна збільшити шкидкість Черепашки на 25?

варіанти відповідей

t.speed(25)

t.circle(25)

t.goto(25)

t.speed(50)

up(); goto(25)

Запитання 15

Яку фігуру ми отримаємо в результаті виконання даної програми?

t.circle(75,180)

варіанти відповідей

коло радіусом 75

дугу радіусом 180

кут радіусом 75

дугу радіусом 75

Запитання 16

Яка команда дозволяє здійснити переміщенння черепашки на 100 кроків по координатній площині "х"?

варіанти відповідей

t.left(100) 

t.setx(100)

t.backward(100)

t.right(100) 

Запитання 17

Яка команда дозволяє здійснити переміщенння черепашки на 100 кроків по координатній площині "y"?

варіанти відповідей

t.left(100) 

t.setу(100)

t.backward(100)

t.rightу(100) 

Запитання 18

Яка команда дозволяє здійснити переміщенння черепашки у вказане положення (35; 55) без зображення.


варіанти відповідей

t.left(35) 

t.setу(35,55)

t.setpos(35,55)

t.rightу(55) 

Запитання 19

Яка команда примушує черепаху дивитися вгору та вправо (північно-східний) напрямок на 45 градусі.

варіанти відповідей

t.setheading(45)

t.setу(45)

t.setpos(45)

t.rightу(45) 

Запитання 20

Яка команда повертає черепаху в початкове положення, вихідне положення (0,0).


варіанти відповідей

t.setheading(0,0)

t.home(0,0)

t.setpos(0,0)

t.home()

Запитання 21

Яка команда встановлює розмір пера черепахи (7).

варіанти відповідей

t.width(7)


t.home(7)

t.setpos(7)

t.pensize(7)

Запитання 22

Які команди встановлюють червоний колір пера черепахи?.

варіанти відповідей

t.width("red")

t.pencolor("red")


t.color("red")

t.pensize(red")

Запитання 23

Яка команда встановлює колір пера черепахи (за 5 показниками)?.

варіанти відповідей

t.width(0,50,30,40,10)

t.pencolor("red")


t.pencolor(0,0,255,0,5)


t.pensize(0,0,400,200,5)

Запитання 24

Яка команда очищає полотно черепахи, стираючи всі малюнки?

варіанти відповідей

t.width()

t.pencolor()

t.clear()

Запитання 25

Яка команда очищає полотно черепахи, скидає всі налаштування та позиціонування черепахи?

варіанти відповідей

t.width()

t.reset()

t.clear()

t.pencolor()

Запитання 26

Які команди приховують черепаху від очей?

варіанти відповідей

t.ht()

t.reset()

t.hideturtle()

t.pencolor()

Запитання 27

Які команди показують черепаху на полотні?

варіанти відповідей

t.ht()

t.showturtle()

t.hideturtle()

  t.st()

Запитання 28

Який блок команд якщо черепахи не видно, покажіть її?

варіанти відповідей

t.showturtle()

t.ht()

t.ht()

t.showturtle()

if not(t.isvisible()):

t.showturtle()

  t.st()

   t.st()

Запитання 29

Який блок команд повертає логічне значення, яке вказує,

чи опущена ручка черепахи?

варіанти відповідей

t.showturtle()

t.ht()

if t.isdown():

t.penup()

if not(t.isvisible()):

t.showturtle()

if t.isdown():

  t.st()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест