Олександр Кандиба - автор поезії, що розпочинається рядками:
Цінувати кожну мить життя молодості - один із мотивів віршів у рядку
Домінуючим художнім засобом у творі М.Вороного "Блакитна панна" є:
З якого твору Лесі Українки рядки:
Так, я буду крізь сльози сміятись,
Серед лиха співати пісні,
Без надії таки сподіватись,
Буду жити! Геть, думи сумні!
Твір Олександра Олеся «Чари ночі» належить до такої тематичної лірики, як:
Відгуком на збірку якого поета були слова І.Франка: " Весною дише від сих віршів. Виступає молода сила, в якій уже тепер можна повітати майстра віршової форми і легких граціозних пісень"?
В уривку з поезії
Гори- життя єдина мить,
Для смерті ж - вічність ціла.
використано
В уривку з поезії
Ти не дивись,що буде там,
Чи забуття, чи зрада:
Весна іде назустріч вам,
Весна в сей час вам рада.
використано
В українській літературі М.Вороний обстоював засади
Визначити ПОМИЛКОВЕ твердження
Поезія І. Франка "Чого являєшся мені у сні?" є зразком лірики
8. Укажіть назву першої поезії Лесі Українки.
Установіть відповідність між письменником і стильовою течією, в якій він працював:
1. М.Коцюбинський А. Реалізм
2. Леся Українка Б. Імпресіонізм
3. В.Стефаник В. Неоромантизм
4. І.С.Нечуй-Левицький Г. Символізм
Д.Ескспресіонізм
Автора збірки "На крилах пісень" зображено на фото:
У драмі-феєрії дійовими особами є:
Хто започаткував творчу манеру письма "кларнетизм"?
Головний мотив твору Павла Тичини «О панно Інно...»-
19 "Щастя - момент. Далі вже буденщина, пошлість". Ці слова з новели належать
Поезія «Пам'яті тридцяти» розповідає про
10 "Життя - це мить, яка так швидко спливає, тому треба насолоджуватися кожною прожитою хвилиною", - стверджує автор у творі
Яка основна думка драми «Лісова пісня»:
13 Дійсний трагічний факт - бій під Крутами, загибель юних українців - лежить в основі твору
18 Переправити героя-оповідача з новели В.Винниченка "Момент" по другий бік кордону взявся
19 "Щастя - момент. Далі вже буденщина, пошлість". Ці слова з новели належать
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома