За жанром твір Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути"- це...
Усі непорозуміння траплялися між Юльком і Славком ("Шпага Славка Беркути) через те, що...
Установіть послідовність подій у творі Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути":
А. У школі відбувається суд над Славком.
Б. Славко поранив Юлька під час битви на шпагах.
В. Славко невдало виступає на змаганнях.
Г. До школи надходить лист про те, що Славко нібито пиячив.
Установіть послідовність подій у повісті М. Коцюбинського "Дорогою ціною":
А. Соломія втікає від пана.
Б. Поранення Остапа.
В. Зустріч із циганською родиною.
Г. Соломія з Іваном намагаються визволити Остапа.
М. Коцюбинський на початку твору "Дорогою ціною" порівнює українське суспільство з ...
"Був то молодий, безвусий парубок, міцно збудований, у високій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком." (уривок з твору "Дорогою ціною") Хто це?
Ідея твору М. Коцюбинського "Дорогою ціною":
Твір "Ніч перед боєм" за жанром - це
Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка "Ніч перед боєм" для молодих бійців полягав у тому, що...
Дід Платон з оповідання "Ніч перед боєм" лаяв відступ наших бійців...
Оповідання О. Довженка "Ніч перед боєм" - це твір про...
Соломія попросила Остапа відрізати її довгі коси тому, що...
Події, зображені у творі М. Коцюбинського "Дорогою ціною", відбуваються в:
Про що говорить дід Платон: «Вона буває всяка. Одна глибока і бистра, як Дніпро, друга, як Десна ось, третя, як калюжка – по кісточки…»?
Вільнолюбному характерові Остапа допомогли розвинутися...
Тема твору О. Довженка "Ніч перед боєм".
Хто допоміг командиру Петру Колодубові бути стійким у бою? (О. Довженка "Ніч перед боєм")
Як склалася доля дідів-перевізників? (О. Довженка "Ніч перед боєм")
Твір О. Довженка "Ніч перед боєм" був написаний...
У повісті «Шпага Славка Беркути» піднято всі проблеми, окрім...
Чому Славко не прийшов на театральну виставу? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Чому Славко Беркута програв змагання? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Чого, на думку дідів, не вистачало солдатам? (О.Довженко "Ніч перед боєм")
Чим закінчився конфлікт Юлька та Славка? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Слова " Покажи мені своїх учнів - і я скажу тобі, хто ти!" говорить... (Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Як вилікувався Славко? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Що зробили учні 7-Б класу на підтримку Славка? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Чому Лілі ходила в дитячу кімнату міліції? (Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути")
Які вчинки робив Славко Беркута заради дружби з Юльком? ( Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути") (декілька правильних відповідей)
Чим займався тато Славка?
Чим займалася мама Славка?
Оберіть кульмінацію твору
Якого героя схарактеризовано такими словами з тексту: « … соловей –розбійник з нашого двору. Стою та дивуюсь: чому ти такий добрий став, у дворі хлопчаків мало що не ломигає , а тут над сорокою розчулюється! Метаморфоза»
Ноги ставали міцнішими, пружніли м’язи , і вже не доводилося весь час думати:як добре великим і сильним – їх ніхто не штовхає… Мама потім не могла ніяк повірити, що хлопець сам себе вилікував…» Ці слова – характеристика…
«Це звучить, як оскарження. Годинами хлопчик сидить за роялем й вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують, і навіть коні перестають малюватися, гублять щось живе і справжнє…»
Про кого з героїв повісті сказано?
Що полюбляв малювати Юлько Ващук?
Яка пора року зображена на початку твору?
Куди на олімпіаду мав їхати Славко?
Як звали сестру Стефка?
Кому хотіли допомогти хлопці?
Хто сказав ці слова Славкові:
"Поки було напруження волі, ти весь зібрався, вивчав суперника — і вигравав.
Коли тобі раптом здалося, ніби успіх забезпечений і без боротьби, ти розм’як і розслабився — твою слабкість миттю відчули..."
Ким працював батько Юлька?
З ким Юлько познайомив Славка?
Продовж речення:
"На роботі у Славкового тата через безвідповідальність механіка Комарина
...".
Фільмом “усіх часів і народів” названо в Брюсселі кінострічку
Перекладач, кіномитець, сценарист, учень О.Довженка. Це
Любовний трикутник у творі це
Укажіть ПРАВИЛЬНІ твердження у творі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома