М.Коцюбинський після закінчення Вінницького реального училища був
М.Коцюбинського називали
У творі «Іntermezzo» М. Коцюбинського дійовою особою є
Твір М. Коцюбинського «Іntermezzo» присвячено
Наявність зорових, нюхових і слухових образів в уривку — яскрава ознака
У новелі М. Коцюбинського «Іntermezzo» останнім поштовхом до одужання митця стає
Режисером кінофільму «Тіні забутих предків» був
Злим духом, що править усім, у віруваннях героїв повісті «Тіні забутих предків» постає
Установіть відповідність між сюжетними елементами твору «Impromtu phantasie»
1 маленька героїня упіймала коня, що зірвався з прив’язі.
2 героїня подорослішала, але так і не навчилась грати на фортепіано. Зате коли вона чує музику, то “готова вмирати.
3 розповідь про те, як переїжджий стройник налагоджував фортепіано у її родичів.
4 виконання стройником «Фантазії-експромт» Шопена, сльози маленької героїні.
А експозиція
Б розвиток дії
В зав’язка
Г кульмінація
Д розв’язка
Установіть відповідність між героями твору «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського та їх репліками
1 Іван
2 Марічка
3 Палагна
4 Юра
А «Нічьо!.. Ти меш, сарако, вівчарити, я му сіно робити. Вилізу на копицу та й си подивлю в гори на полонинку, а ти мені затрембітай... »
Б «Навіки слава!.. Тепер маєм живий вогонь, а доки ме він горіти, ні звір, ні сила нечиста не озьмеся маржини та й нас, ирщених... »
В «Ага! Ти такі. То я мушу тебе заклинати. Я заклинаю вас, громи й громовенята, тучі і тученята, я розганяю тебе, фортуно, наліво, на ліси й води... »
Г «Чому не заговориш до мене, чому не поглянеш, не позавиваєш мозолі на моїх пучках? А в котру онь доріжку вибираєшся... відки виглядати маю тебе?»
Д «Ще кривий!.. Ще сліпий!.. Го-го! Як танцювати, то танцювати... Я ще заграю до танцю... Ти ще такої не чув, небоже... »
Установіть відповідність між творами та їх темами
1«Тіні забутих предків»
2 «Intermezzo»
3 «Valse melancolіque»
4 «Impromtu phantasie»
А роль митця і призначення мистецтва в суспільстві
Б зображення тонкої пристрасної натури жінки, її життєлюбності та глибокого духовного світу, сповненого почуттів.
В відтворення поетичного світу давніх гуцульських традицій, міфологічного світосприйняття і світовідчуття гуцулів
Г розкриття стосунків між Марією та Хомою
Д художнє зображення долі талановитої жінки, яка присвятила своє життя служінню мистецтву.
Установіть відповідність між сюжетними елементами твору «Valse melancolіque»
1 відмова дядька від утримання Софії, її смерть
2 розповідь про Марту й Ганнусю
3 будні трьох приятельок
4 життя героїнь після Софіїної смерті
А експозиція
Б розвиток дії
В зав’язка
Г кульмінація
Д розв’язка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома