Творчість М.Коцюбинського, О.Кобилянської

Додано: 23 лютого
Предмет: Українська література, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

М.Коцюбинський після закінчення Вінницького реального училища був


варіанти відповідей

лікарем


репетитором

юристом

землеміром 

Запитання 2

М.Коцюбинського називали 


варіанти відповідей

каменярем

витязем

сонцепоклонником

гірським орлом

Запитання 3

У творі «Іntermezzo» М. Коцюбинського дійовою особою є




варіанти відповідей

Моя Муза

Карі Очі

Сонячний Промінь

Моя Утома

Запитання 4

Твір М. Коцюбинського «Іntermezzo» присвячено



варіанти відповідей

кононівським полям

Україні

матері

дружині

Запитання 5

Наявність зорових, нюхових і слухових образів в уривку — яскрава ознака                               

варіанти відповідей

імпресіонізму  

романтизму

експресіонізму

Запитання 6

У новелі М. Коцюбинського «Іntermezzo» останнім поштовхом до одужання митця стає



варіанти відповідей

блукання полями

зустріч із селянином

обличчя людей, що з’являлися в темряві крізь стіни

милування сонцем

Запитання 7

Режисером кінофільму «Тіні забутих предків»  був

варіанти відповідей

Олесь Санін

Сергій Параджанов

Юрій Іллєнко

Запитання 8

Злим духом, що править усім, у віруваннях героїв повісті «Тіні забутих предків» постає                       

варіанти відповідей

щезник

чугайстер

арідник

Запитання 9

Установіть відповідність між сюжетними елементами твору «Impromtu phantasie»

1 маленька героїня упіймала коня, що зірвався з прив’язі.

2 героїня подорослішала, але так і не навчилась грати на фортепіано. Зате коли вона чує музику, то “готова вмирати.

3 розповідь про те, як переїжджий стройник налагоджував фортепіано у її родичів.

4 виконання стройником «Фантазії-експромт» Шопена, сльози маленької героїні.

А експозиція

Б розвиток дії

В зав’язка

Г кульмінація

Д розв’язка

варіанти відповідей

1в 2г 3б 4д

1б 2д 3в 4г

1в 2д 3б 4г

Запитання 10

Установіть відповідність  між героями твору «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського та їх репліками

1 Іван 

2 Марічка 

3 Палагна  

4 Юра


А «Нічьо!.. Ти меш, сарако, вівчарити, я му сіно робити. Вилізу на копицу та й си подивлю в гори на полонинку, а ти мені затрембітай... »

Б «Навіки слава!.. Тепер маєм живий вогонь, а доки ме він горіти, ні звір, ні сила нечиста не озьмеся маржини та й нас, ирщених... »

В «Ага! Ти такі. То я мушу тебе заклинати. Я заклинаю вас, громи й громовенята, тучі і тученята, я розганяю тебе, фортуно, наліво, на ліси й води... »

Г «Чому не заговориш до мене, чому не поглянеш, не позавиваєш мозолі на моїх пучках? А в котру онь доріжку вибираєшся... відки виглядати маю тебе?»

Д «Ще кривий!.. Ще сліпий!.. Го-го! Як танцювати, то танцювати... Я ще заграю до танцю... Ти ще такої не чув, небоже... »


варіанти відповідей

1д 2в 3г 4а

1д 2а 3г 4в

1а 2д 3г 4в

Запитання 11

Установіть відповідність між творами та їх темами

1«Тіні забутих предків»

2 «Intermezzo»

3 «Valse melancolіque»

4 «Impromtu phantasie»  


А роль митця і призначення мистецтва в суспільстві

Б зображення тонкої пристрасної натури жінки, її життєлюбності та глибокого духовного світу, сповненого почуттів.

В відтворення поетичного світу давніх гуцульських традицій, міфологічного світосприйняття і світовідчуття гуцулів

Г розкриття стосунків між Марією та Хомою

Д художнє зображення долі талановитої жінки, яка присвятила своє життя служінню мистецтву.

варіанти відповідей

1в 2г 3д 4б

1в 2а 3д 4г

1в 2а 3д 4б

Запитання 12

Установіть відповідність між сюжетними елементами твору «Valse melancolіque»

1 відмова дядька від утримання Софії, її смерть

2 розповідь про Марту й Ганнусю

3 будні трьох приятельок

4 життя героїнь після Софіїної смерті


А експозиція

Б розвиток дії

В зав’язка

Г кульмінація

Д розв’язка

варіанти відповідей

1г 2а 3в 4д

1д 2а 3б 4в

1г 2а 3б 4д


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест