Укажіть літературний напрям кінця ХІХ – початку ХХ століття
Вкажіть письменників «Празької школи»
Вкажіть літературне угрупування, до якого належав Микола Хвильовий
Пригадайте, проти чого виступав М. Хвильовий у літературній дискусії
Оберіть твір, якому присвячена новела Миколи Хвильового «Я (Романтика)»
Фітільов - це
Розпочав літературну дискусію 1925-1928 р.р.
«Чорний трибунал» складався з
УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД ЩЕ ОТРИМАЄ НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД
РОСІЙСЬКОГО, БО Ж УКРАЇНЦІ, МАЮЧИ ТАКЕ СЛАВЕТНЕ МИНУЛЕ,
МАТИМУТЬ НЕ МЕНШ ВЕЛИЧНЕ МАЙБУТНЄ - це ідея твору
Не спіши, не лети по сяйних світах, Мій малий ненадійний човне!; О, який же прекрасний ти, Світе єдиний. Це рядки з поезії:
Перша збірка Є. Маланюка мала назву
Через туберкульоз змушений був постійно лікуватися теплим і сприятливим кліматом
Визначте художні засоби, використані в реченні: Таємні вершники летять, ритмічно похитуючись, до отрогів, і гасне день; біжить у могилах дорога, а за нею – мовчазний степ...
Згадайте, про кого Я (Микола Хвильовий «Я (Романтика)») зазначав: «Це сторожі моєї душі»
Про якого персонажа новели «Я (Романтика)» йдеться в наведеному фрагменті твору:
«…нервово переходить із місця на місце і все поривається сказати, що так не чесно, що так комунари не роблять. Ах, який він чудний…»?
Що символізує годинник в кабінеті «чорного трибуналу комуни»?
Прочитайте уривок із твору.
Я здригнувся й побіг до трупа матері. Став перед ним на коліна й пильно вдивлявся в обличчя, але воно було мертве. По щоці, пам’ятаю, текла темним струменем кров. Тоді я звів цю безвихідну голову й пожадливо впився устами в білий лоб. Тьма.
Ці рядки є частиною......
Хто сказав такі слова:
«Я — чекіст, але я і людина....»
До мариністично-символічних поетичних мініатюр літературознавці відносять:
У вірші "Ніч...а човен - як срібний птах!..." поєднано елементи лірики
В "Уривку з поеми" не згадується
Рядок
- Вставайте! Кайдани порвіте!
із твору Євгена Маланюка "Уривок з поеми" нагадує твір Тараса Шевченка
Євген Маланюк був лідером
Внук кремезного чумака,
Січовика блідий праправнук,
Я закохавсь в гучних віках,
Я волю полюбив державну, -
говорить
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома