Роки життя і місце народження Т. Шевченка:
Т. Шевченко навчався:
Укажіть, де і за яких умов Т. Шевченко відбував заслання:
Укажіть, чому поему «Катерина» присвячено В. Жуковському і що означає дата посвяти:
Укажіть, які реальні історичні події зображено в історико-героїчній поемі Т. Шевченка "Гайдамаки"
Рядки Т. Шевченка
У всякого свого доля
І свій шлях широкий:
Той мурує, той руйнує,
Той неситим оком
За край світа зазирає…
є фрагментом із твору:
Заклик до боротьби за національне і соціальне звільнення
…Борітеся – поборете, Вам Бог помагає!
За вас правда, за вас слава і воля святая!...
звучить у творі Т. Шевченка:
Який із названих творів написаний у жанрі послання?
Використання художнього прийому сну в однойменній поемі Т. Шевченка дало авторові змогу:
У якому з творів є розповідь поета про власну фортуну, яка не лукавила до нього?
Якою є тема вірша "Ісаія. Глава 35"?
Визначте жанр вірша "Доля".
Твір "Причинна" за жанром є
Вірш "Доля" є частиною
Кантата Миколи Лисенка "Радуйся , ниво неполитая" навіяна мотивами твору
В уривку "Радуйтеся, вбогодухі, Не лякайтесь дива, — Се Бог судить, визволяє Довготерпеливих Вас, убогих... Незрячі прозрять, а кривиє, Мов сарна з гаю, помайнують. Німим отверзуться уста" використано усі художні засоби, ОКРІМ
Фрагмент репродукції картини Рафаеля Санті "Сікстинська мадонна" може бути ілюстрацією до кожного твору, ОКРІМ
На світлині зображено мурал зі словами, узятими з твору, де є рядки
У рядках
Вибачайте, люде добрі,
Що козацьку славу
Так навмання розказую,
Без книжної справи.
Так дід колись розказував,
Нехай здоров буде!..
автор розповідає історію написання твору
Провідну думку твору «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» виражено в рядку
Розділи «Свято в Чигирині», «Червоний бенкет», «Лебедин» є у творі, де діють герої
Звістка про загибель Якова де Бальмена, друга автора, стала поштовхом до написання твору
Образ гетьмана Полуботка наявний у творі
Як називалася серія присвячених Україні малюнків Шевченка, виконаних у техніці офорта?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома