Вид лірики поезії В. Стуса "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..."
Жанр поезії В.Стуса «Господи, гніву пречистого…»
За що ліричний герой вдячний матері?( "Господи, гніву пречистого...")
Приводом до першого арешту В.Стуса стала збірка
Ліричний герой поезії «Господи, гніву пречистого…» сприймає трагічні обставини як
Прочитайте рядки з вірша В. Стуса «Господи, гніву пречистого»:
Господи, гніву пречистого
благаю — не май за зле.
Де не стоятиму — вистою.
В уривку використані:
До якого угрупування належав Ю Андрухович
Доля подарувала цій людині лише 47 років. Саме цій людині належить вислів:" І не скорить тебе душителям сибірами і соловками". Про кого йде мова:
Наприкінці ХХ століття помітним явищем української літератури став:
Не розрахована на масового читача, призначена для тих, хто орієнтується в літературному процесі, знає літературознавчу термінологію - це:
Назвіть автора віршів, рольовими ліричними героями яких є середньовічний астролог зі Львова та спудей, який складає вірші й читає їх вітрам і траві:
Екзистенційні ідеї в художньому творі проявилися у творчості:
У якому рядку названо представників постмодернізму:
Провідний мотив вірша Ю.Андруховича "Пісня мандрівного спудея"
Творчість Юрія Андруховича належить до літературного напряму:
Які фольклорні символи використовує автор у творі "Пісні мандрівного спудея"?
Хто є ліричним героєм твору "Пісня мандрівного спудея"?
Хронологічні межі постмодернізму умовно визначають
Ознаки постмодернізму мають рядки
«Патріархом» літературного угруповання «Бу-Ба-Бу» називають
З чим асоціюється образ висоти у вірші С. Жадана «Музика, очерет…»?
У рядках поезії Ю.Андруховича
але коли до серця входять вірші-
прекрасні,наче крила голубів,
Які тоді надії
НЕ використано такий художній засіб
У рядках поезії Ю.Андруховича
І постарайтесь, я вас дуже прошу,
Щоб явір тихі сльози витирав,
Щоб небо ,нахилившись, наслухало…
Вжито
Епітети до образу змія в поезії "Обнова"
Що було спадком у поезії " Рядок з автобіографії"Оксани Забужко?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома