Другий примірник документа, виданий у зв’язку із втратою оригіналу, ‒
1. Виберіть правильний варіант оформлення підпису й дати в документі:
1. Головним центром стандартизації документів в Україні є:
1. Найбільш розповсюдженою системою цифрування є:
1. Якщо документ адресується установі, її структурному підрозділу без зазначення посадової особи, їх найменування подається в:
Головна функція документа
1. У чому відображаються ідентифікаційні ознаки документа:
1. Відбиток печатки організації на документі засвідчує:
1. Універсальна десяткова класифікація документів – це:
60. Склад реквізитів документа визначає:
1. В автобіографії не фіксуються відомості про:
1. Документ не повинен бути:
1. Щоб утримувати увагу слухачів під час публічного виступу, потрібно:
1. Вживання конструкції згідно з…у документах вимагає якого відмінка:
1. Аналіз аудиторії, вибір теми, добір матеріалу – це:
1. Яка стаття Конституції України регламентує вживання української мови:
1. Стисло сформульовані основні положення статті, лекції, доповіді – це:
1. Українська мова за професійним спрямуванням - це:
Орфоепічні норми - це:
Державна мова - це
1. Літературна мова - це:
1. Сукупність загальноприйнятих правил реалізації мовної системи, закріплених у процесі суспільної комунікації, - це:
1. Мовний стиль — це:
1. Заява — це:
У тексті резюме зазначаються такі відомості:
76. Автобіографія — це:
1. Інформація про факти, події викладається в автобіографії:
1. Особовий листок з обліку кадрів заповнюється:
Трудова книжка — це
1. Розпорядчий документ, який видається керівником установи і стосується організаційних та кадрових питань, – це:
1. Офіційно-діловий стиль має такі підстилі:
1. Літературна мова характеризується такими ознаками:
1. Мовленнєва професійна компетенція - це:
1. Основне призначення офіційно-ділового стилю:
1. Щоб досягти успіху під час бесіди, потрібно:
1. Державна мовна політика - це:
1. Науковий стиль реалізується в таких жанрах:
1. Виберіть правильний варіант оформлення адреси в ділових паперах:
1. Документ, у якому особа подає опис свого життя та діяльності, – це:
1. Стиль, у якому вживають словосполучення згідно з наказом, працювати за сумісництвом, укласти договір:
Документ, що містить інформацію в такій послідовності: адресат, адресант, назва документа, текст, додаток (якщо потрібно), підпис, дата
1. Об’єктивність, точність, логічність, аргументованість, переконливість, висновки – це ознаки якого стилю:
1. Відсутність емоційного сприйняття та наявність раціональног мислення притаманне для якого тексту:
1. Основною ознакою довідково-інформаційних документів є:
1. Письмове прохання, оформлене за певним взірцем, яке подають на ім’я офіційної особи або до установи чи організації з метою реалізації прав або захисту інтересів – це:
1. Документ, у якому людина повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення – це:
Справити потрібне враження на потенційного роботодавця, звернути його увагу на ваш професійний досвід – є основною метою:
1. Документ, що складається на вимогу, - це:
Ухвалені рішення установи набувають юридичної сили тоді, коли вони оформлені
1. Формування єдиної системи елементів, які повинні збігатися / повторюватися в документній системі, – це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома