Позначте, у складі армії якої країни було утворено легіон Українських січових стрільців (УСС):
Позначте назву молодіжної воєнізованої організації, що склала основу Легіону січових стрільців:
Яку назву мала суспільно-політична течія в Галичині, що заявляла, що українців не існує, а є єдиний російський народ?
Головна Українська Рада ставила на меті:
Галицька битва закінчилась:
Програма Союзу визволення України передбачала
. Назвіть прізвище одного із засновників організації Союзу визволення України
Галицько-Буковинське генерал-губернаторство було засновано після:
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Установіть послідовність подій.
А Створення Головної Української Ради (ГУР)
Б Брусиловський прорив
В Галицька битва
Г Початок формування легіону Українських січових стрільців (УСС)
Установіть хронологічну послідовність:
1.Створення ГУР, 2. Брусиловський прорив,
3.Узяття Львова російськими військами, 4. Створення УСС
А) 2,1,4,3 Б) 1, 2,4, 3 В) 1,4,3, 2,
Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Про яку операцію російських військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі: «У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 р., його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене завдання — врятувати Італію від розгрому... полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік і зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік»?
Яка країна на початку XX ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:
«...твердо приймаються такі завдання на найближчі роки: 1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух; 2) заволодіти протоками, які мають для нас виключне стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного»?
Виберіть пункти, які характеризують політику російського царизму у Східній Галичині та Північній Буковині під час І світової.
Коли відбувалися події, згадувані в уривку з історичного документа?
«...Наші праві націоналісти в особі графа Бобринського, посівши адміністративні посади в «П’ємонті українства», почали переслідувати український національний рух і силоміць навертати уніатів до православ’я. Тяжке враження справив арешт митрополита А. Шептицького… Все сприяло наростанню ворожості місцевого населення до переможців».
Яка країна з початком Першої світової війни окреслила свої стратегічні наміри наступним чином: «наша головна мета в цій війні полягає у довготривалому ослабленні Росії і тому, на випадок нашої перемоги, ми приступимо до створення незалежної від Росії Української держави. Маючи це на увазі, ми будемо підтримувати діяльність Союзу визволення України»?
. Установіть відповідність між подією та її наслідками.
1. економічна криза 1900–1903 рр.
2. революція 1905–1907 рр.
3. Столипінська реформа 1906–1911 рр.
4. Перша світова війна 1914–1918 рр.
А) повалення самодержавства, розпад Російської імперії, Українська революція
Б) посилення концентрації виробництва, зростання питомої ваги України в економіці Російської імперії
В) руйнування селянської общини, перетворення Наддніпрянської України в одного з основних експортерів хліба до Європи
Г) втрата чинності Емського указу, легалізація діяльності українських політичних партій, створення українських думських громад
Д) скасування панщини та особистої залежності селян, надання селянам громадянських прав.
1. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«Справжнє бойове хрещення Українські січові стрільці пройшли у квітні – на початку травня 1915 р. у боях за гору поблизу
Славська. Кілька разів цей важливий пункт переходив із рук в руки. Лише ціною великих втрат російським солдатам вдалося закріпитися на горі, але в цей час розпочався загальний відступ росіян із Галичини». Де відбулися описані події?
Установіть відповідність:
1. Галицько-Буковинське генерал-губернаторство А) К.Левицький
2. ГУР Б) Д. Донцов
3. УГКЦ В) О.Бобринський
4. СВУ г) А.Шептицький
Укажіть наслідки Першої світової війни для України.
(3 від)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома