Назвіть повстанських отаманів часів Директорії:
Як називались військові сили, які вели громадянську війну 1918 - 1921 рр.?
Про яку подію йдеться?
«... Перед від’їздом за кордон С. Петлюра призначив командувачем Армією УНР генерала Михайла Омеляновича-Павленка. На чолі з ним армія вирушила в п’ятимісячний похід. Близько 10 тисяч бійців Армії УНР, долаючи спротив білих військ, прорвали фронт та вирушили до столиці. Білогвардійці, які теж потерпали від тифу й виснажилися в боях із червоними, не чинили спротиву. З лютого 1920 р. почалися бої з червоними, що на той час уже витіснили білогвардійців. Похід Армії УНР, хоч не і мав практичних наслідків, проте сприяв продовженню національно-визвольної боротьби, підтримував віру українців у перемогу».
Подія, що відбулася 30 серпня 1919 р.
3. "Київська катастрофа " це -
Укажіть явище, відображене в цитованому джерелі, та добу в історії України, коли це явище відбувалося.
«...Тут не йдеться про тих дрібних отаманчиків, що організували повстанські загони і керували ними... Часто на чолі цих повстанських загонів стояли кадрові старшини, що перед революцією... були на фронті... Деякі повстанці навіть виступали під українськими прапорами і заявляли, що вони борються за Українську Народну Республіку»
«НАКАЗ
ДЛЯ ВСІХ ПІХОТНИХ І КАВАЛЕРІЙСЬКИХ ЧАСТИН І З’ЄДНАНЬ
[…]
До древнього града, “матері міст руських”, наближаються полки в нестримному прагненні повернути російському народу втрачену ним єдність... Прагнення відторгнути від Росії малоросійську гілку російського народу не залишено й понині. Колишні ставленики німців – Петлюра та його соратники, які поклали початок розчленуванню Росії, продовжують і тепер здійснювати свою злу справу створення самостійної “Української Держави” й боротьби проти відродження Єдиної Росії...»
У якому році відбувалися події, відображені в цитованому наказі?
Рейд військових з’єднань Армії УНР тилами радянських і білогвардійських військ у 1919–1920 рр. увійшов в історію під назвою
Карта-карикатура, зображена на фото, ілюструє події
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома