Визначте ознаки політичного курсу періоду застою. (оберіть всі можливі варіанти)
Визначте основні положення "розвинутого соціалізму" ( три відповіді)
Назвіть особу, діяльність якої характеризувалась:
1)Виступав за розширення прав УРСР. 2)Підтримував помірковану українізацію, видав книгу «Україна наша радянська» з екскурсом у героїчне минуле України. 3) Засуджував політику десталінізації. 4)Боровся з дисидентським рухом. 5) Підтримував збройну інтервенцію радянських військ у Чехословаччину. 6) Мав авторитарний стиль управління
Коли була прийнята Конституція УРСР?
Яким був політико-правовий статус УРСР у складі СРСР за новою Конституцією?
Назвіть ознаки ідеологічної концепції "неосталінізм" ( три відповіді)
Одна з характерних ознак суспільно-політичного життя СРСР наприкінці 1970-х - на початку 1980-х рр. - це
Сукупність управлінців, призначуваних на керівні посади - це ...
Укажіть автора книги.
На доручення М.Суслова в АН УРСР підготували розгромну рецензію на його книжку "Україна наша Радянська", у якій автора звинувачували в націоналізмі. Журнал "Комуніст України" опублікував її без підписів, як редакційну статтю. Кампанія боротьби здійснювалася під керівництвом нового секретаря ЦК КПУ з питань ідеології В.Маланчука.
Визначте риси політики першого секретар ЦК КПУ Володимира Щербицького. ( три відповіді)
Визначте риси політики першого секретаря ЦК КПУ Петра Шелеста ( три відповіді)
Яке суспільне явище радянської дійсності другої половини 1960–1980-х рр. відображає карикатура?
Про кого мова?
Учасник дисидентського руху з середини 1960-х. У 1967 р. випустив у самвидаві книгу «Лихо без розуму», у якій йдеться про події 1965 р., Коли за «антирадянську» діяльність було заарештовано та засуджено 20 українських інтелігентів, книжка стала першою грунтовною працею про ситуацію в Україні, яка потрапила на Захід після Другої світової війни й привернула увагу світової громадськості до українського питання.»
Що стало результатом реформ О. Косигіна, що проводилися у другій половині 1960-х рр.?
В якому році були прийняті Косигінські реформи?
Укажіть риси, притаманні розвитку народного господарства УРСР упродовж другої половини 1970-х — 1980-х рр ( три відповіді)
У статті 6 Конституції УРСР 1978 р.
Установіть відповідність між визначеннями та поняттями.
1 «Самвидав»
2 дефіцит
3 номенклатура
4 «розвинутий соціалізм»
А форма діяльності дисидентів, видання їх творів за кордоном
Б недостача якісних товарів
В підпільна література, що створена дисидентами й таємно поширювалася в СРСР в обхід державної цензури
Г найдосконаліша форма суспільного устрою, перший крок у побудові комунізму
Д панівний клас радянського суспільства, партійно-державне керівництво
Проголошення керівництвом СРСР курсу на «зближення та злиття націй у «нову історичну спільноту – радянський народ»...» призвело до...
Обрання П.Шелеста першим секретарем ЦК Компартії України відбулося
Восьма ( " золота" ) п'ятирічка тривала:
Наслідком розвитку дисидентського руху в період «застою» стало:
Що стало наслідком підписання СРСР угоди, уривок із якої наведено?
«…Держави-учасниці поважатимуть права людини та основні свободи, включаючи свободу думки, совісті, релігії та переконань, для всіх, незалежно від раси, статі, мови і релігії…»
Укажіть представників релігійної течії дисидентського руху в Україні:
Політична акція проти арештів української інтелігенції в кінотеатрі «Україна» відбулася у:
Укажіть особу за описом і фото:
“На його рахунку – 34 ролі в кіно, 9 сценаріїв та 2 режисерські роботи. За своє недовге життя він встиг не лише стати улюбленцем глядачів, а й завоювати звання “душі українського поетичного кіно”. Його називали аристократом духу, блискучим самородком, а радянська влада оголосила "неблагонадійним" та "націоналістом". Він став своєрідною обов’язковою складовою вітчизняного кіно 60-70-х років. Серед його відомих робіт – "Білий птах з чорною ознакою", "Пропала грамота". "Вавилон ХХ" – власний фільм його як режисера.
Чим було зумовлено появу такого явища як “дефіцит”:
Визначить особливості дисидентського (опозиційного) руху в Україні в ІІ пол. 60 – І пол.80-х років: ( три відповіді )
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома