Яка п'ятирічка прийняла план відбудови й розвитку народного господарства на 1946—1950 рр.?
За рахунок яких коштів мала здійснюватись відбудова України?
Які галузі промисловості в першу чергу відбудовувались?
Які методи управління почали використовувати у відбудовчий період?
Яка категорія населення не отримувала платні за свою роботу?
У якому році було проведено грошову реформу?
Як вчинила радянська влада у Західній Україні з промисловістю та транспортом?
Які послуги населенню Західної України радянська влада надала безкоштовно?
Які нові органи влади та організації мали стати в Західній Україні фундаментом радянської влади?
Які організації вели боротьбу з радянською владою на західноукраїнських землях 1945 - 1960 рр.?
Коли було здійснено перехід до обов'язкової семирічної освіти?
Як називається процес, описаний в уривку з історичного джерела?
«Після закінчення Другої світової війни на батьківщину поверталися сотні тисяч військовополонених та цивільних осіб, що добровільно чи примусово опинилися за межами своєї країни внаслідок війни».
У якому році Українська РСР стала членом Організації Об’єднаних Націй?
Яку назву отримав ідеологічний наступ на радянське суспільство сталінського режиму після завершення Другої світової війни?
До розгрому якої галузі науки привела перемога в 1940-х рр. так званого «лисенківського напрямку» — вчення Т. Лисенка?
Що з названого належить до причин відновлення репресій після Великої Вітчизняної війни?
Розпорядження: «Швидкими темпами переселити українців і мішані сім’ї на приєднані землі, не утворюючи групи і не ближче, ніж за 100 км від кордону» стосується:
Які з указаних подій відбулися в 1947 р.? (3 відповіді)
Укажіть особливості процесу післявоєнної відбудови народного господарства Української РСР (1945 — початок 1950-х рр.). (3 відповіді)
Про яку міжнародну організацію йдеться в цитованому документі?
«Засідання рекомендує, щоб Українська Радянська Соціалістична Республіка і Білоруська Радянська Соціалістична Республіка були запрошені стати членами-засновниками пропонованої міжнародної організації…»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома