Що було характерним для внутрішньополітичного життя Української РСР наприкінці 1940 – на початку 1950-х рр.?
Що було характерним для процесу післявоєнної відбудови народного господарства УРСР (1945 – початок 1950-х рр.)?
Що було характерним для культурного життя УРСР в 1946–1953 рр.?
Що стримувало «радянізацію» Західної України в другій половині 1940-х – на початку 1950-х рр.?
Влада Польської Народної Республіки сподівалася «остаточно вирішити українське питання», здійснивши операцію
Який характер мала кампанія боротьби з «безрідними космополітами», розгорнута в СРСР / УРСР у повоєнні роки?
Хронологічні рамки якого явища історії України є зайвими в цьому логічному ланцюжку: 1921–1923 рр., 1932–1933 рр., 1941–1945 рр., 1946–1947 рр.?
11. У якому році Українська РСР стала членом Організації Об’єднаних Націй?
Утворення наркомату закордонних справ УРСР (1944 р.), вступ республіки до Організації Об’єднаних Націй (1945 р.) — це факти, що свідчать про
Слова Й. Сталіна:
«М’якотілість! Вас обманюють, спеціально доповідають про таке, щоб вас розжалобити і примусити використати резерви», адресовані першому секретареві ЦК КП(б)У М. Хрущову з приводу повідомлень про значні жертви під час
Відмінність процесу радянізації західних областей України (1944 — 1950-ті рр.) від процесу радянської модернізації України (1929 — 1938 рр.) полягала в здійсненні
Ухвалення рішення: «Швидкими темпами переселити українців і змішані сім’ї на повернуті території (насамперед у Північну Пруссію), не створюючи компактні групи, та не ближче ніж 100 км від кордону...» започаткувало реалізацію
Із якою метою в Україні наприкінці 1940 — початку 1950-х рр. розгорнуто кампанії боротьби проти «космополітизму» та «низькопоклонства перед Заходом»?
Прочитайте уривок з історичного джерела про голод 1946–1947 рр. і виконайте завдання. «...Посуха, особливо в червні–липні, до всіх нещасть додала ще й свої. Урожай зернових вийшов доісторичний.., тобто один центнер посіяли, а зібрали три центнери в найліпшому разі. Та ще який тоді був обробіток ґрунту? Сяк-так, аби вкинути зерно в землю. Поля обробляли переважно кіньми-клячами, коровами, заступами, сапами, а збирали косами та жіночими руками...» Уривок дає змогу визначити:
Яка галузь домінувала за рівнем капіталовкладень у народне господарство Української РСР у роки післявоєнної відбудови?
«..це один з керівників уніатської Церкви на Західній Україні.., що він має ненависть до радянської влади, і що уніатське духовенство заявляло про необхідність відірвати Україну від Москви.., що український народ є давніший від російського, що історія українського народу не має нічого спільного з історією російського народу...» - такі «злочини» інкримінувала радянська влада
Листівки такого змісту: «Переселення є наслідком дій УПА. Це важке, але необхідне рішення, яке забезпечить населенню спокійне життя в нових умовах, створених владою на інших територіях Речі Посполитої. Ті, хто не підкоряться наказу і залишаться в околицях, охоплених переселенською акцією, вважатимуться бандитами...» поширювалися
За оцінкою історика О. Бойка «…характерним для стратегії радянського керівництва в процесі відбудови було повернення до довоєнної моделі розвитку народного господарства».
Що було покладено в основу зазначеної моделі?
Які поняття та терміни потрібно використовувати, характеризуючи процес радянізації західних областей України в період післявоєнної відбудови (1945 — початок 1950-х рр.)? (три правильні відповіді)
Якими були особливості процесу післявоєнної відбудови народного господарства УРСР (1945 — початок 1950-х років)? (три правильні відповіді)
Які події суспільно-політичного життя УРСР відбулися в період повоєнної відбудови (1946 — початок 1950-х рр.)? (три правильні відповіді)
Колективізація в Західній Україні в другій половині 1940-х - 1950-х рр. проводилася з метою (три правильні відповіді)
Укажіть причини голоду 1946-1947 рр. в Українській РСР.(три правильні відповіді)
Що було характерним для розвитку сільського господарства УРСР в період перших повоєнних років? (три правильні відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома