Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Про яку операцію російських військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі: «У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 р., його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене завдання — врятувати Італію від розгрому... полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік і зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік»?
Про кого з історичних діячів йдеться:
«Співзасновник Української національно-демократичної партії (УНДП), згодом її голова. Обирався послом до австрійського парламенту та галицького крайового сейму. У роки Першої світової війни очолював Головну українську раду, а згодом Загальну українську раду. Після проголошення ЗУНР став головою її першого уряду»
Яка країна на початку XX ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:
«...твердо приймаються такі завдання на найближчі роки: 1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух; 2) заволодіти протоками, які мають для нас виключне стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного»?
Формування в роки Першої світової війни легіону Українських січових стрільців засвідчило
Коли відбувалися події, згадувані в уривку з історичного документа?
«...Наші праві націоналісти в особі графа Бобринського, посівши адміністративні посади в «П’ємонті українства», почали переслідувати український національний рух і силоміць навертати уніатів до православ’я. Тяжке враження справив арешт митрополита А. Шептицького… Все сприяло наростанню ворожості місцевого населення до переможців».
Легіон Українських січових стрільців — це військова частина, створена за ініціативи
Яка подія дала поштовх до створення легіону Українських січових стрільців?
Які українські землі під час Першої світової війни було окуповано російськими військами в 1914 р.?
Яка організація в роки Першої світової війни виступила з такою відозвою:
«…Перемога Австро-Угорської монархії буде нашою перемогою. І чим більша буде поразка Росії, тим швидше проб’є година визволення України… Нехай на руїнах царської імперії зійде сонце вільної України!..»?
Яка організація випустила рекламне оголошення, зображене на фото?
Вільгельм фон Габсбург-Лотрінген – австрійський архікнязь, полковник армії УНР, поет. Під яким псевдонімом він відомий як полковник Українських січових стрільців (УСС)?
У якому році оприлюднено цитоване звернення до населення західноукраїнських земель:
«Не бути більше підневільної Русі! Надбання Володимира Святого, земля Ярослава Осмомисла, князів Данила та Романа, скинувши ярмо, підніме знамено єдиної, великої, неподільної Росії. Звільнені руські брати!.. Не вбачаючи свого щастя в утиску іноземців, як це робили [австрійці], спрямуйте меч свій на ворога, а серця свої зверніть до Бога з молитвою за Росію, за російського Царя!»?
Яка країна з початком Першої світової війни окреслила свої стратегічні наміри наступним чином: «наша головна мета в цій війні полягає у довготривалому ослабленні Росії і тому, на випадок нашої перемоги, ми приступимо до створення незалежної від Росії Української держави. Маючи це на увазі, ми будемо підтримувати діяльність Союзу визволення України»?
Події Першої світової війни, описані в уривку джерела «Дії цього фронту врятували Італію від розгрому та виходу її з війни, окрім того, полегшили становище англійців і французів на фронті, спонукали Румунію стати на бік [Антанти] та зіпсували всі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік...», сприяли
Хто підписав документ, уривок з якого наведено:
«Наказ “Сокола-Батька”. Члени всіх філій “Сокола-Батька” як “Січей”, так і “Соколів” мають стати тепер членами “Українських Січових Стрільців”… У стрілецьких справах усі тепер підпадають під наказ “Української Бойової Управи”…»?
Проаналізуйте уривок з історичного джерела:
«…ми, українці, з початку війни зайняли нейтральну позицію й не виступали ні за, ні проти війни, а тепер постановили виступити рішуче проти війни, бо вона тільки нищить наш край, як уже знищила Галичину та частину Волині, і не принесе нічого корисного.
Володимир Леонтович та Андрій В’язлов висловилися проти такої рішучої заяви, бо вона йде всупереч з думками російської інтелігенції, що нас і так обвинувачує вже не тільки [російський] уряд, але й [російське суспільство] у сепаратизмі…».
Еволюцію поглядів якої організації відображено в ньому?
В уривку з історичного джерела «Москвофіли-інтелігенти на кожному кроці показували радість з приводу вступу до Львова російських військ та намагалися їм допомогти» відображено події в Східній Галичині в
На картосхемі стрілками позначено
Результат якої події Першої світової війни дав змогу правлячим колам Росії реалізувати стратегію «…злиття землі Ярослава Осмомисла, князів Данила і Романа з Імперією в політичному та національному відношеннях…»?
Бойові дії на українських землях у роки Першої світової війни розпочалися в
На картосхемі позначено лінію фронту часів Першої світової війни станом на
Створення добровольчого легіону Українських січових стрільців у складі австро-угорської армії ініціювала
Укажіть один із напрямів діяльності Союзу визволення України, що існував у 1914-1918 рр.
У який період Першої світової війни граф Г. Бобринський мав можливість реалізувати свою обіцянку: «…Галичина і Лемківщина – споконвічно частина єдиної великої Русі… Я буду вводити тут російську мову, закон і устрій…»?
Яким було ставлення російської влади до українського національного руху на Наддніпрянській Україні під час Першої світової війни?
У ході Першої світової війни Товариство українських поступовців закликало українців
Яка організація в роки Першої світової війни виступила з такою відозвою:
«…Перемога Австро-Угорської монархії буде нашою перемогою. І чим більша буде поразка Росії, тим швидше проб’є година визволення України… Нехай на руїнах царської імперії зійде сонце вільної України!..»?
Напередодні Першої світової війни Австро-Угорщина претендувала на володіння
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома