Що було притаманне духовному життю України в умовах десталінізації (1953—1964 рр.)?
Укажіть, хто із зазначених діячів був хірургом.
Наприкінці 1950-х рр. в СРСР розпочалася реформа шкільної освіти, одним із положень якої передбачався вибір батьками мови навчання дітей. Українська інтелігенція виступила проти цього положення, оскільки воно:
Чим була зумовлена поява руху шістдесятників?
Що було характерно для творчості шістдесятників?
Яка була причина зростання соціальної активності національної інтелігенції в Україні в період десталінізації?
Програму якої дисидентської групи наведено в цитованому джерелі?
«Ми боремося за таку самостійну Україну, котра, високо забезпечуючи матеріальні й духовні потреби громадян на ґрунті усуспільненої економіки, розвивалася б у напрямку комунізму».
Які діячі культури уславили своє ім’я у царині музики?
В. Касіян, Т. Яблонська, М. Дерегус — це відомі
Які заходи реформування освіти було ініційовано за доби «відлиги»?
1 Запровадження обов'язкової загальної одинадцятирічної освіти.
2 Політехнізація освіти - зміцнення зв'язку школи з виробництвом.
3 Право батьків учнів обирати мову навчання в школі.
4 Обов'язкове вивчення української мови в школах з російською мовою навчання.
5 Скасування вечірньої та заочної форми навчання у вищих навчальних закладах.
6 Встановлення плати за навчання в старших класах середніх шкіл та ВНЗ.
Хто очолив Академію наук УРСР в 1962 р.?
Засновниками Української робітничо-селянської спілки були
Укажіть прізвища «шістдесятників» в українській літературі:
1) О. Гончар;
2) В. Симоненко;
3) А. Малишко;
4) Л. Костенко;
5) А. Горська;
6) І. Драч;
7) І. Світличний.
Поет, «шістдесятник», автор збірок «Тиша і грім», «Земне тяжіння», зображений нижче.
Об’єднання, що стало центром українського «шістдесятництва»:
Хто зображений на фото?
Центром українського "шістдесятництва" був ...
Автором якого твору мистецтва є художниця Алла Горська?
Український кінорежисер, автор праці, що започаткувала відлигу у літературі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома