Назва окупаційного режиму, встановленого нацистською владою на загарбаних територіях
У якій праці А. Гітлер виклав плани що до великих територіальних перетворень у Європі?
Як німецька пропаганда подавала німецький порядок на Україні?
У якому році був розроблений Генеральний план "Ост"?
Під чиїм керівництвом був розроблений Генеральний план "Ост"?
Що планували німці зробити з українськими землями після війни?
Які каральні органи були створені на території України, з метою підтримки німецького порядку?
Окупаційний режим в Україні здійснювався силами?
Кому належать слова:«найкращий засіб підкорення місцевої людності — розстрілювати тих, хто дивитиметься косо»
Як називався принцип колективної відповідальності місцевих мешканців «за свої власні справи» запроваджений німцями на території України в 1941 році?
Коли німці створили Генеральну губернію?
До якої губернії була включена Галичина?
У якому місті знаходився адміністративний центр округу "Галичина"?
На якій території України, німецький окупаційний режим був більш лояльнішим?
Особливістю німецького «нового порядку» було:
Служби безпеки (СД) нацистської Німеччини це -?
гестапо це -?
Низовою ланкою окупаційної адміністрації Німеччини на території України були
Яку чисельність окупаційних формувань нараховувала окупаційна влада на території України ?
Що було створено Третім рейхом для управління окупованими територіями?
Хто очолював Міністерство окупованих територій?
Кого у вересні 1941 р. А. Гітлер призначив на посаду рейхскомісара України
Що запровадила німецька влада щоб запобігти поширенню руху Опору?
Місцями наймасовіших убивств мирних жителів німецькими фашистами стали ...
Скільки військовополонених було знищено в Україні в період німецької окупації?
Скільки газет видавала Німеччина на території України в роки окупації?
Скільки дівчат і хлопців було вивезено на примусові роботи до Німеччини?
Скільки сіл було знищено в Україні у ході каральних заходів німців?
Скільки людей померло від голоду у Харкові в період окупації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома