Українська Держава Павла Скоропадського

Додано: 26 листопада 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 601 раз
12 запитань
Запитання 1

Документи, де було викладено основні програмні засади діяльності Української Держави Павла Скоропадського (Гетьманату):



варіанти відповідей

«Грамота до всього українського народу» і «Закон про тимчасовий устрій України»

«Закон про тимчасовий устрій України» і проект Конституції Української Держави

проект Конституції Української Держави і Статут вищого управління Україною

Статут вищого управління Україною і «Універсал до всього українського народу»

Запитання 2

Зібрання, яке проголосило Павла Скоропадського гетьманом України:



варіанти відповідей

Всеукраїнський з’їзд землевласників

Всеукраїнський з’їзд рад

загальні збори Вільного козацтва

останнє засідання Української Центральної Ради

Запитання 3

Причина успіхів економічної політики гетьманського уряду Федора Лизогуба:


варіанти відповідей

допомога Німеччини, залучення до роботи в адміністрації кваліфікованих кадрів

значний авторитет серед населення України, опора на найбідніші та середні верстви населення

ставка на козацтво, статус якого був відновлений за доби Гетьманату, сприяння міщанства

ставка на реалізацію програми УЦР, яка користувалася підтримкою більшосте населення

Запитання 4

Укажіть, які соціальні верстви були опорою Павла Скоропадського під час проведення внутрішньої політики

варіанти відповідей

великі землевласники

пролетаріат

незаможні селяни

 Українські національні партії

дореволюційна бюрократія

буржуазія

Запитання 5

У чому полягає суть і основна мета державного перевороту, здійсненого П. Скоропадським?

варіанти відповідей

ліквідація більшовицького режиму на всій території колишньої Російської імперії; здійснення першого кроку до реставрації Російської імперії, але вже на федеративних засадах, у якій Україна як окрема федеративна одиниця мала б широкі повноваження; ліквідація всіх залишків феодального суспільства і швидкий розвиток ринкових відносин

спроба шляхом зміни демократичної парламентської форми державного правління на авторитарну створити нову модель української держави, яка б була здатна зупинити радикалізацію, дезорганізацію і деградацію суспільства, стала б творцем і гарантом стабільного ладу, що ґрунтувався б на приватній власності та дотриманні правових норм

скасування Брестського мирного договору між УНР і країнами німецького блоку; зосередження П. Скоропадським усій повноти влади для визволення території України від німецьких і австро-угорських окупаційних військ; сприяння ліквідації більшовизму в Росії; встановлення військо-політичного союзу з небільшовицькою Росією

ліквідація окупаційного режиму в Україні, здобуття Україною повної незалежності; встановлення авторитарного режиму П. Скоропадського з опорою на всі верстви населення; скликання через декілька місяців українських Установчих зборів, поновлення конституційного процесу і демократичної парламентської форми державного правління

Запитання 6

Що з переліченого стосується внутрішньої політики гетьмана Павла Скоропадського?


варіанти відповідей

відновлення 8-годинного робочого дня

відновлення поміщицького землеволодіння

відновлення права приватної власності

відкриття національної Академії наук

установлення національно-персональної автономії

створення Української Галицької армії

відновлення цензури

Запитання 7

Що було основним напрямом зовнішньої політики діяльності Гетьманату П. Скоропадського?


варіанти відповідей

орієнтація на більшовицьку Росію

цілковита залежність від Центральних держав

головний союзник Гетьманату — Антанта

відновлення Російської імперії

Запитання 8

Українські державні університети в жовтні 1918 р. були створені в містах:


варіанти відповідей

Київ, Чернігів

Чернігів, Харків

Харків, Кам’янець-Подільськ

Кам’янець-Подільськ, Київ

Запитання 9

Міністр освіти М. Василенко в уряді гетьмана П. Скоропадського стверджував: «Якщо є прагнення створити українську народну інтелігенцію, український університет, ...повинна бути наука українською мовою. Я повністю погоджуюся з М. Грушевським, який стверджує, що тільки тоді українство як нація отримає вагу у світі, коли зможе створити серйозну українську науку». Як була реалізована проголошена ідея?


варіанти відповідей

у всіх великих містах були відкриті українські університети

було створено Українську академію наук

центр діяльності Наукового товариства ім. Т. Шевченка було перенесено зі Львова до Києва

система середньої і вищої освіти була повністю українізована

Запитання 10

Укажіть назву організації, яка в серпні 1918 р. об'єднала сили, опозиційні до гетьманського режиму

варіанти відповідей

Союз визволення України

Український національний союз

Краєва Народна Рада

Виборна Народна Рада

Запитання 11

Які реформи не були здійснені під час існування Української держави на чолі з гетьманом П. Скоропадським? 

варіанти відповідей

формування нового складу чиновництва на основі ділових якостей претендентів на посади; українізація державного апарату; розбудова органів місцевої влади; відновлення земств

закріплення за всіма землевласниками (тобто тими, хто володів землею на час встановлення влади гетьмана) права на землю; створення державних великих; сільськогосподарських підприємств; заохочення створення колективних господарств

формування державної варти (поліції); відновлення козацтва в Чернігівській, Полтавській і Харківський губерніях; формування 8 корпусів та інших частин української армії

скасування законодавства УЦР щодо робітництва і промисловості; відновлення права приватної власності; збільшення робочого дня до 12 годин; заборона страйків

Запитання 12

Коли відбулася подія, описана в уривку з історичного джерела?

«...Українська Держава стояла коло краю загибелі. Спаслася Вона дякуючи могутньому підтриманню центральних держав, які, вірні своєму слову, продовжують і по сей час боротись за цільність і спокій України. ...Як вірний син України я вирішив взяти на себе тимчасово всю повноту влади».


варіанти відповідей

26 січня 1918 р.

21 лютого 1918 р.

24 березня 1918 р.

29 квітня 1918 р.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест