Відкриття українських гімназій, державних університетів у Києві та Кам’янці-Подільському, Української академії наук були складовими національно-культурної політики:
Українські державні університети в жовтні 1918 р. були створені в містах:
Міністр освіти М. Василенко в уряді гетьмана П. Скоропадського стверджував: «Якщо є прагнення створити українську народну інтелігенцію, український університет, ...повинна бути наука українською мовою. Я повністю погоджуюся з М. Грушевським, який стверджує, що тільки тоді українство як нація отримає вагу у світі, коли зможе створити серйозну українську науку». Як була реалізована проголошена ідея?
Зображений плакат слід використовувати, характеризуючи політику в галузі культури:
Художник-графік, ілюстратор, автор перших українських грошових знаків, поштових марок, герба, печатки, ескізів військової форми:
Перший митрополит УАПЦ:
Чисельність інтелігенції на території У країни в 1917—1921 рр.:
Чинники, які сприяли розвиткові української культури у 1917-1921 рр.:
Влада, яка відкрила Українську академію мистецтв:
Прочитайте уривок з виступу історичного діяча й укажіть його належність до певної політичної сили.
«Ми повинні вимагати, щоб боротьбисти розігнали спілку вчителів... Ми розігнали Всеросійський учительський союз, бо він не проводив принципів пролетарської диктатури, а захищав інтереси і проводив політику дрібної буржуазії».
Прочитайте уривок і вкажіть скульптора та географічний об’єкт, де відбулися описані події.
«У жовтні 1918 р., ще в умовах Гетьманату, на Сумщині було відкрито перший в Україні пам’ятник Т. Шевченкові. Монумент спорудив молодий скульптор... Це було всеукраїнське національне свято».
Художник, графік, автор картини «Еней та його військо», поданої нижче.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома