Українська народна казка "Вечірник, Полуночник і Світанок"

Додано: 17 листопада
Предмет: Літературне читання, 3 клас
12 запитань
Запитання 1

Як звали сина, що народився першим?

варіанти відповідей

Полуночник

Вечірник

Світанок

Запитання 2

Чому сини ніколи не зустрічалися?

варіанти відповідей

Приходили до батьків у різну пору доби.

Не хотіли бачитись.

Були у сварці.

Жили далеко один від одного.

Запитання 3

Кого пішли шукати у світ брати?

варіанти відповідей

Свого товариша

Доньку царя

Сина царя

Запитання 4

Йшли полями, йшли лісами. Та все марно. Уже хотіли й повертатися, та ось найменший брат Світанок запримітив....

варіанти відповідей

велике дерево поблизу річки

хату, що стояла на галявині

гору, де була діра у саме підземелля

широкі поля

Запитання 5

Світанок опустився у підземелля за допомогою...

варіанти відповідей

драбини

ланцюга

мотузки

шнура

Запитання 6

Чому дід з бабою, чия хата стояла на галявині у підземеллі, неодразу помітили хлопця у хаті?

варіанти відповідей

Були невидющі, бо русалки повипікали очі

Бо були дуже старенькі

Світанок змочив їм очі горючою водою

Запитання 7

Що подарував дід хлопцеві?

варіанти відповідей

Чарівну паличку

Чарівного меча

Чарівний камінець

Чарівний лук

Запитання 8

Як царівна опинилася у печері?

варіанти відповідей

Заблука під час прогулянки

Сховалася від семиголового змія

Змій украв її з царського саду

Запитання 9

Як брати зрадили свого молодшого брата?

варіанти відповідей

Залишили його наодинці зі змієм під час бою

Не допомогли вибратися з підземелля

Не захистили від русалок

Звинуватили у смерті орлиних дітей

Запитання 10

Хто допоміг Світанкові вибратися із провалля?

варіанти відповідей

Дід з бабою

Сова

Орел

Брати

Запитання 11

Як Світанок довів, що саме він врятував цареву дочку?

варіанти відповідей

Показав чарівний меч.

Показав голову змія.

Показав свою половину персня, а царівна- свою половину.

Розказав правду.

Запитання 12

Чому вчить казка " Вечірник, Полуночник і Світанок".

варіанти відповідей

вчить розрізняти добро і зло

цінувати  скупість, лінь та брехливість

бути добрими, щирими, сміливими, кмітливими

вчить розуміти навколишній світ

негативно ставитися до тих, хто вміє долати труднощі

вчить висловлювати власне ставлення до подій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест