Жанр твору «Шпага Славки Беркути»
У 7—Б вчилися всі, ОКРІМ
Твору «Шпага Славки Беркута» стосуються усі проблеми
Кому належать слова «Я думав, спортсмени не ходять до театру»?
…Сутеніє, раптом на галявині — кінь — самотній
У реченні « Привабливість теплого надвечір’я мертвіла, опадала, як зжовклий лист під буйним поривом осіннього листя» наявні такі художні засоби
Алегоричний образ Шептала означає
Установіть послідовність поданих уривків.
А «Шептало ступив кілька кроків, гепнувсь у грязюку й покотився по дорож ній хлюпавці. Коли звівся на ноги, уже не був білим конем; до ранку земля підсохне, обсиплеться, і він стане таким же сірим, яким був досі».
Б «“На мене вкаже, обов’язково на мене”, — думав полохливо, про всяк випадок, щоб прикрість не була несподіваною, хоча напевно знав, що Степан його не потривожить».
В «Хлопчак наблизився до загорожі та хвацько стрельнув батогом, аж лу на прокотилась од клуні, що на краю села, і сивою гадючкою повисла курява».
Г «Хлопчак відсахнувся, у грізнім подиві занімів Степан, а Шептало легко опустився на передні ноги, збив копитами сипкий пісок, перестрибнув рів і помчав через гусячу царину в лугову синь».
Коні дрімали в загорожі, під навісом. Біля комор сонно бив у рейку сторож. Шептало обійшов загорожу — ворота щільно причинені й узяті на ошийник — це така частина композиції
Пустельник НЕ хотів учити дракона («Місце для дракона»)
1. «...Князь із незрозумілої спонуки взяв тa й розповів усе, як було, говорив, нaче хотів сповідaтися, у розповіді очищaючись від содіяного, говорив, уни- кaючи зустрічaтися поглядaми»
У творі «Місце для дракона» наявні такі образи-символи
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома