У результаті входження Української СРР до складу Союзу РСР:
У період нової економічної політики (непу) в УСРР:
Що було однією з причин переходу до непу?
У роки нової економічної політики в сфері трудових відносин:
Чим пояснюється підтримка в 1920-ті рр. Української автокефальної православної церкви (УАПЦ) радянською владою?
У якому році перший з’їзд Рад СРСР затвердив Декларацію про утворення Союзу РСР та Союзний договір між РРФСР, УРСР, БРСР та ЗРФСР?
У результаті здійснення в Україні в 1920-ті — на початку 1930-х рр. політики коренізації було:
Фундатором національного кінематографа, автором романів «Звенигора», «Арсенал», «Земля», першого звукового фільму «Іван» був:
Упровадження на початку 1920-х рр. політики коренізації партійно-радянським керівництвом СРСР мало на меті:
У 1925 р. в УСРР налічувалося 79,1 % шкіл з українською мовою навчання. У 1930 р. ця цифра зросла до 85 %. Що обумовило таке зростання?
Однією з причин запровадження непу в Україні було:
Яких сфер життя суспільства політика коренізації торкалася найбільше?
Ідеологом націонал-комунізму на початку 1920-х рр. був:
Що стало причиною зростання обсягів промислового виробництва в Україні в період непу?
Якою була мета більшовиків під час здійснення «культурної революції»?
Що змусило лідера більшовиків В. Леніна зробити таку заяву: «Не вдалася лобова атака, перейдемо в обхід, будемо діяти облогою і сапою»?
На картосхемі УСРР штрихуванням позначено території, що були:
У якому році В. Ленін звернувся з таким листом до українських селян?
«Правобережна Україна в цьому році зібрала чудовий урожай. Робітники і селяни голодного Поволжя, які переживають тепер лихо, небагато чим слабше, ніж жахливе лихо 1891 р., чекають допомоги від українських землеробів. Допомога потрібна швидка. Допомога потрібна велика. Хай не лишиться жодного землероба, який не поділився б своїм надлишком із поволзькими голодуючими селянами, яким нічим засіяти полів».
У якому році відбулась подія, якій присвячений плакат?
Чим була зумовлена поява плаката, зображеного на ілюстрації?
Зібрання, на якому було ухвалено рішення про скасування «воєнного комунізму» і перехід до нової економічної політики:
Найголовніший крок у переході від політики «воєнного комунізму» до нової економічної політики:
Прочитайте рядки життєпису письменника й укажіть його.
«Роки життя— 1893-1933. Народився в с. Тростянець Харківської губернії у родині вчителя. Навчався в Охтирській гімназії. Пережив еволюцію від бійця повстанського загону армії УНР до члена РКП(б). Гучне визнання прийшло у 1923 р. із виходом збірки новел «Сині етюди». Автор роману «Вальдшнепи». Лідер українського письменницького руху 20-х рр. Був автором гасла «Геть від Москви! Дайош Європу!» Застрелився».
Зібрання, на якому було ухвалено рішення про початок коренізації:
Назва плану утворення союзної держави, за яким усі радянські республіки мали увійти до складу РСФРР, а також його ініціатор(и):
Прочитайте рядки життєпису культурного діяча й укажіть його.
«Роки життя — 1882-1937. Народився в с. Романівка на Тернопільщині. Навчався у Віденській академії мистецтв. Прагнув витворити новий монументальний стиль. Видатний художник і педагог. Репресований разом з багатьма послідовниками».
Учений, який у 1922-1928 рр. був президентом ВУАН, а також назва науки, якою він займався:
Завдання, які вирішувала радянська влада в галузі культури:
Укажіть особливості НЕПу в УСРР.
1 Запровадження цієї політики раніше ніж у Росії.
2 Неприйняття нової економічної політики більшістю громадян.
3 Менші податки, ніж в інших радянських республіках.
4 Збіг у часі з голодом 1921—1923 рр. у південних та степових районах.
5 Збіг у часі з проведенням політики «українізації» (коренізації).
Які були основні заходи непу?
1 Заміна продрозкладки продподатком
2 запровадження продрозкладки
3 заборона оренди та найманої праці
4 об’єднання великих підприємств у трести та переведення їх на госпрозрахунок
5 запровадження загальної трудової повинності
6 випуск конвертованого червонця, вилучення старих грошових знаків
7 заборона вільної торгівлі та перехід до прямого товарообігу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома