Речення - це одиниця...
а) висловлювання;
б) мовлення;
в) вимірювання.
Будь-яке речення виражає...
а) спонукання;
б) зміст слів;
в) закінчену думку.
За метою висловлювання речення бувають:
а) розповідні, окличні, питальні;
б) розповідні, спонукальні, питальні;
в) неокличні, окличні.
За емоційним забарвленням речення бувають:
а) розповідні, спонукальні, питальні;
б) емоційні, беземоційні;
в) окличні, неокличні.
Розповідні речення - це речення, у яких....
а) про щось розповідають, повідомляють;
б) спонукають до якоїсь дії;
в) запитують про щось.
Питальні речення - це речення, у яких....
а) про щось розповідають, повідомляють;
б) спонукають до якоїсь дії;
в) запитують про щось.
Спонукальні речення - це речення, у яких....
а) про щось розповідають, повідомляють;
б) спонукають до якоїсь дії;
в) запитують про щось.
Яке з поданих речень є спонукальним?
а) Зміюка до неї підкралася нишком.
б) Куди ти зібралася, мишко маленька?
в) Ходи на бенкет у пеньок мій, серденько.
Яке з поданих речень є питальним?
а) Зміюка до неї підкралася нишком.
б) Куди ти зібралася, мишко маленька?
в) Ходи на бенкет у пеньок мій, серденько.
Яке з поданих речень є розповідним?
а) Зміюка до неї підкралася нишком.
б) Куди ти зібралася, мишко маленька?
в) Ходи на бенкет у пеньок мій, серденько.
Яке дієслово повинно бути у поданому реченні, щоб воно було спонукальним?
Діти, ..... природу рідного краю!
а) оберігають;
б) бережіть;
в) захищають.
До якого слова підходить подана звукова схема?
−⋅−−⋅−
а) щастя;
б) Дзендзик;
в) пейзаж.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома