Умови ефективного навчання.

Додано: 11 січня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 3221 раз
12 запитань
Запитання 1

Завдання 1.

1. Пасивне навчання передбачає:

варіанти відповідей

А) що головною дійовою особою в процесі навчання є вчитель

Б) що учень є активним учасником процесу навчання

В) що учень навчається самостійно

Г) що учень може виконувати роль викладача

Запитання 2

2. За ваше навчання відповідає:

варіанти відповідей

А) учитель

Б) родина

В) ваші друзі  

Г) ви самі

Запитання 3

3. Правильні твердження щодо умов ефективного навчання. І. Навчання має бути пов’язане із практикою. ІІ. Процес навчання та відповідальність за нього є суто особистою справою, яку неможливо передоручити комусь іншому. ІІІ. Навчання — це робота, що вимагає свідомих зусиль.

варіанти відповідей

А) лише І, IІ

Б) лише І, III

В) лише ІІ, ІІІ

Г) усі правильні

Запитання 4

4. Ефективність активного навчання вища, ніж пасивного, оскільки створює умови для....

варіанти відповідей

А) особистого розвитку.

Б) формує самостійність і розуміння особистої відповідальності за своє навчання.

В) механічного заучування матеріалу.

Г) сприйняття кожної інформації як нової, не пов`язуючи з попередніми знаннями.

Запитання 5

5. Доповнення переліку ознак активного навчання. Активне навчання передбачає, що кожний має право на:

варіанти відповідей

1 ) особистісне зростання в процесі навчання та учити тільки обов`язковий матеріал;

2 ) діалог з іншими учасниками процесу під час навчання;

3 ) власні висловлювання й запитання;

4 ) відстоювання власної думки;

5 ) аналізувати помилку;

6) прагнення поліпшити результат.

Запитання 6

6. Найважливіші умови мого ефективного навчання.

варіанти відповідей

1. Обираю мету, визначаю чого хочу досягти.

2. Планую час, виконую завдання організовано та зосереджено.

3. Складаю схеми, таблиці, карти пам`яті, не цікавлюсь додатковою інформацією.

4. Зосереджуюсь на новому матеріалі, неуважно слухаю пояснення вчителя.

Запитання 7

7. Активне навчання сприяє:

варіанти відповідей

А) формуванню критичного мислення;

Б) зробити більше, навчатися залюбки, але при цьому втомлюватися;

В) самопізнанню та самооцінюванню;

Г) очікуванню учня пояснень і нагадувань від учителя, що і як робити;

В) розвитку кмітливості.

Г) розвитку пам`яті і уваги.

Запитання 8

8. Виберіть правильні твердження.

варіанти відповідей

1. У сучасному світі важливим стає не тільки вміння набувати знань, а й уміння застосовувати їх у житті.

2. Набуття навичок опрацьовувати великий обсяг інформації, критично мислити - це основа життя людини в сучасному світі.

3. Щоб навчання було успішним, слід володіти прийомами, що допомагають засвоювати інформацію, тобто вчитися пасивно.

4. Мотиви до активного навчання мають бути однакові.

Запитання 9

10. Виберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

1. Оволодівши навичками активного навчання, ви успішно застосовуватимете в житті набуті знання.

2. Щоб досягти успіху в житті, не потрібно вчитися впродовж життя.

3. Навички пасивного навчання сприятимуть успішному застосуванню в житті здобутих знавнь.

4. Ви навчаєтесь ефективно, якщо не визначаєте, чого хочете досягти.

Запитання 10

9. Виберіть правильні твердження.

варіанти відповідей

1. Підлітки навчаються пасивно, якщо зацікавлені у вивченні матеріалу.

2. Підлітки навчаються активно, якщо застосовують знання на практиці.

3. Підлітки навчаються пасивно, якщо прагнуть зрозуміти матеріал.

4. Підлітки навчаються активно, намагаються пов`язати новий матеріал із відомим.

Запитання 11

11. До умов ефективного навчання відносяться:

варіанти відповідей

А) міцний сон, гарне самопочуття;

Б) не збалансоване харчування, відсутність болі, додержання розпорядку дня;

В) уміння мотивувати себе;

Г) планування часу, організованість, зосередження, невміння визначати пріорітети.

Запитання 12

12. Ви навчаєтеся ефективно, якщо:

варіанти відповідей

А) налаштовані на успіх;

Б) виправляєте помилки, не хвалите себе за кожний успіх;

В) застосовуєте методи ефективного запам`ятовування.

Г) обираєте мету, не визначаєте, чого хочете досягти.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест