Удовин син, мати, сестра, кохана – ключові образи твору
«Лише малого я у вас прошу: дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. Бо не хочу я тяжкі данини накласти на вас, як ото муж мій, а сього прошу у вас малого…» – говорить
Зворушливе прощання матері з сином зображено у творі
Рядки
Нема гірше так нікому,
Як бурлаці молодому.
Гей, гей! Як бурлаці молодому!
Заросився, забродився,
Де ти, бурлак, волочився?
узяті з
Рядки «Ой щоб слава не пропала / Поміж козаками» є в
У календарно-обрядовій пісні є рядки
Завдання 1
В уривку зі "Слова про похід Ігорів" "Сонце йому тьмою путь заступало; ніч, стогнучи йому грозою, птиць збудила" йдеться про
Помилково співвіднесено героя та уривок «Слова про похід Ігорів»
«Його мандрівне життя є предметом оповідань і легенд», - сказав Микола Костомаров про
У рядках
Всякому місту — звичай і права,
Всяка тримає свій ум голова;
Всякому серцю — любов і тепло,
Всякеє горло свій смак віднайшло
вжито
Першим твором нової української літератури є
Закликом до українців
Обніміться ж, брати мої.
Молю вас, благаю!
закінчується твір
Думка з Першого послання Іоанна Богослова «Коли хтось каже: «Я люблю Бога», а брата свого ненавидить, - неправду мовить. Хто любить Бога, той нехай любить і брата свого» є суголосною провідній ідеї твору
Рядки з поеми Тараса Шевченка «Кавказ» «Слава! Хортам, і гончим, і псарям, і нашим батюшкам царям слава» пройнято
Образ гетьмана Полуботка наявний у творі
«Чоловічок сей був у короткій старенькій свитині, у полотняних штанях, чоботи шкапові, попротоптувані — і пучки видно. Хіба по шаблі можна б догадуватися, що воно щось не просте: шабля аж горіла од золота; да й та на йому була мов чужа. І постать, і врода в його була зовсім не гетьманська», — це портрет
«Добрий він, і душа щира, козацька, хоч удає з себе ледащицю і характерника», – сказано про
Образ Івана Брюховецького з роману «Чорна рада» схарактеризовано в рядку
Правильним твердженням щодо твору «Чорна рада» є
Кульмінацією роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада» є
А
В
Г
Д
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома