На початку формування менеджменту як науки були створені наукові школи. Якої з перелічених нижче НЕ існувало?
Що з переліченого НЕ належить до функцій управління підприємством?
Чи правильне твердження, що видами якісного дослідження ринку є: 1) хол-тест; 2) експертні опитування; 3) фокус-групові інтерв’ю; 4) кабінетне дослідження?
Маркетинг починається:
Конкурентоспроможність товару — це:
Найвища вибірковість аудиторії є перевагою:
До якого методу комплексного дослідження ринку належить робота з довідниками та статистичною літературою?
Проект, який передбачає розробку, виробництво й реалізацію нововведення в комерційній, фінансовій, маркетинговій, управлінській та інших сферах, належить до:
Маркетингові дослідження НЕ дозволяють підприємцям розв’язати таке завдання:
Витрати фірми на рекламу належать до:
Установіть відповідність між етапами життєвого циклу товару та функціями реклами:
1 Поява товару на ринку
Установіть відповідність між принципами сегментації ринку споживчих товарів та відповідними сегментами:
1 Сегментація за психологічним принципом
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома