Урок №1-2. Професійна етика та етикет в сфері обслуговування

Додано: 5 вересня 2022
Предмет: Етика, 10 клас
Тест виконано: 784 рази
11 запитань
Запитання 1

Професійна етика - це...

варіанти відповідей

процес взаємодії суб'єктів професійної діяльності

узагальнена оцінка про суб'єкта професійної діяльності

сукупність певних обов'язків і норм поведінки, що підтримують моральний престиж професійних груп

Запитання 2

Спеціаліст «сфери послуг» при взаємодії з клієнтом повинен проявляти:

варіанти відповідей

делікатність

байдужість

зарозумілість

тактовність

агресивність

коректність

тривожність

Запитання 3

“Підлаштування” до співрозмовника (клієнта або замовника) - це...

варіанти відповідей

зміна нашої поведінки на протилежну зі співрозмовником

зміна нашої поведінки на таку, яка робить нас схожими на співрозмовника

вимога до співрозмовника поводитись інакше

Запитання 4

Етапи успішної взаємодії спеціаліста сфери послуг з клієнтом:

варіанти відповідей

визначити потреби і бажання клієнта

влаштувати з клієнтом конфлікт

впевнено вести бесіду, будувати аргументацію

продемонструвати клієнту, що ви тут "головний"

розпізнати психотип клієнта

викликати в клієнта сильні емоції (гнів, злість, тривогу, образу, тощо)

"підлаштуватись" / встановити контакт з клієнтом

Запитання 5

Неспішний, незворушний, має стійкі прагнення і настрій, слабкий в прояві емоцій і почуттів. Наполегливий, спокійний і врівноважений - це... (визначте тип темпераменту)

варіанти відповідей

Меланхолік

Сангвінік

Флегматик

Холерик

Запитання 6

Товариський, комунікабельний, рухливий, легкий, безтурботний в спілкуванні, може бути безвідповідальним, зі швидкою реакцією на все що відбувається - це... (визначте тип темпераменту)

варіанти відповідей

Флегматик

Меланхолік

Сангвінік

Холерик

Запитання 7

Швидкий, пристрасний, поривчастий, імпульсивний і неврівноважений, з різко мінливим настроєм з емоційними спалахами - це...(визначте тип темпераменту)

варіанти відповідей

Меланхолика

Сангвінік

Флегматик

Холерик

Запитання 8

Чутливий, тривожний, вразливий, невпевнений, поглиблений у внутрішній світ, емоційно нестійкий - це... (визначте тип темпераменту)

варіанти відповідей

Сангвінік

Флегматик

Меланхолік

Холерик

Запитання 9

Для успішної взаємодії і спількування з клієнтом, фахівець "сфери послуг" повинен:

варіанти відповідей

багато говорити з клієнтом

встановити контакт з клієнтом

налякати клієнта

визначити потреби клієнта

вирішувати виникаючі конфлікти

перебивати клієнта й "бути головним" в розмові

Запитання 10

Табу або теми, які не бажано торкатися в спілкуванні з клієнтом:

варіанти відповідей

про релігію

про погоду і розваги

про особисте життя клієнта, якщо він сам цього не захоче

про новини

всі варіанти вірні

Запитання 11

Визначте психологічний ефект, коли при оцінці людини, судження про якусь одну характеристику людини розповсюджується на всю особистість вцілому, і, проявляється цей ефект здебільшого при сприйнятті незнайомих людей.


Наприклад: при спілкуванні з незнайомою людиною, ви несвідомо вирішуєте, що якщо людина гарно виглядає, то вона скоріше за все ще й розумна, або успішна, тощо.

варіанти відповідей

Ефект новизни

Ефект первинності

Ефект ореола

Ефект стереотипу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест