М. Хрущов у 1958 р. висунув Заходу ультиматум, щоб ваійська США, Великої Британії та Франції впродовж півроку були виведені з Берліна, оскільки був стурбований
За результатами Другої світової війни країни Центрально-Східної Європи
Країни, у яких насаджувалась сталінська модель соціалізму, - це
Керівник країни, який відмовився сліпо копіювати радянську модель і впроваджував національну модель побудови соціалізму, зображений на фото
Установіть відповідність.
1949 р.
Установіть відповідність.
1953 р.
Установіть відповідність.
1956 р.
Установіть відповідність.
1968 р.
Установіть відповідність.
Польща
Установіть відповідність.
Чехословаччина
Установіть відповідність.
Югославія
Установіть відповідність.
Румунія
Прочитайте фрагмент з історичного документа.
"Якось посеред ночі наш полк підняли, нічого не пояснивши, видали нам автомати, патрони, гранати й наказали сідати в машини. Їхали довго, цілу ніч, горами. Зупинилися тільки на кордоні в Закарпатській області. Угорських прикордонників там уже не було, і наша колона без затримки поїхала далі... Разом із нами були артилеристи: до тягачів були причеплені гармати"
Описана в документі подія відбулася в
Період правління в СРСР Микити Хрущова, позначений певною лібералізацією суспільного життя, називають
Ліберальний угорський лідер, який прийшов до влади в 1956 р. і почав реформи, - це
Радянський керівник Микита Хрущов боявся виходу Угорщини з Організації Варшавського договору, бо це
Зображені на карті події відбулися в
Чехословаччина перебувала під контролем СРСР до подій "Празької весмни"
Александр Дубчек хотів запровадити в Чехословаччині
Установіть відповідність.
"самоврядний соціалізм"
Установіть відповідність.
" соціалізм із людським обличчям"
Установіть відповідність.
" оксамитова революція"
Установіть відповідність.
" шокова терапія"
Установіть відповідність.
Александр Дубчек
Установіть відповідність.
Йосиф Броз Тіто
Установіть відповідність.
Лех Валенса
Установіть відповідність.
Вацлав Гавел
Політик, який був президентом двох держав, - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома