Урок 2. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Додано: 12 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 427 разів
8 запитань
Запитання 1

Який із наведених виразів є квадратним тричленом?

варіанти відповідей

3 +4х2 +3х - 6 =0

4 -5х2 +9=0

х2 -3х+8

3х+5х-7х

Запитання 2

Формула розкладу квадратного тричлена на лінійні множники має такий вигляд:



варіанти відповідей

ax2 +bx +c = -a(x - x1)(x - x2)

ax2 +bx +c = a(x - x1)(x - x2)

ax2 +bx +c = -a(x - x1):(x - x2)

 ax2 +bx +c = b(x - x1)(x - x2)

Запитання 3

Розкладіть квадратний тричлен на множники 2х2-5х-3



варіанти відповідей

2(х-3)(х +0,5)

2(х + 3)(х – 1);

2(х – 3)(х -0,5)

2(х - 3)(х + 1)

Запитання 4

Виберіть біквадратне рівняння


варіанти відповідей

 х2 + 4х4 - 5 = 0

х2 + 3х + 1 =0

х2 + 4х = 0

 х2 = 4

Запитання 5

Розв'язати рівняння

х4 - 7х2 - 18 = 0


варіанти відповідей

-9; 9.

 -3; 3

-18; 7

  -2; 9

Запитання 6

Якими методами можна розв'язувати рівняння? (кілька відповідей)

варіанти відповідей

Метод заміни змінних

Метод групування

Дробові раціональні рівняння

Винесення спільного множника за дужки

Метод розкладання многочлена на множники

Біквадратні рівняння

Запитання 7

Знайдіть корені рівняння:

варіанти відповідей

-1,5; 2

-1,5

-2; 2

1,5

Запитання 8

Розв'яжіть рівняння: (х2 - 3х)2 -14(х2 -3х) + 40 = 0.


варіанти відповідей

4; 10

-2; -4; 1; 5

-5; -1; 2; 4

-2; -1; 4; 5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест