Які твердження щодо політики коренізації, здійснювані в Україні в 1920-х – на поч.. 1930-х років, є правильним ?
У результаті здійснення в 1920-х – на поч. 1930-х років політики коренізації в Україні ... .
Політика коренізації, що здійснювалася в Україні в 1920-х – на поч.. 1930-х років, передбачала ... .
Олександр Шумський і Михайло Волобуєв у 1920-х роках ... .
У 1925 р. в Українській СРСР нараховувалося 79,1 % шкіл з українською мовою викладання. У 1930 р. цей відсоток зріс до 85 %. Що спричинило зазначені зміни ?
У якому уривку з історичного джерела відображено одну з причин упровадження в Україні на поч. 1920-х рр.. політика «коренізації» ?
Яку політику більшовиків С. Петлюра характеризував таким чином: «…У цьому напрямку нинішньої політики більшовиків я вбачаю чергову їхню поступку стихійній силі українського національного руху, а водночас логічно послідовний і політичний захід з метою оволодіння силою цього руху й зміцнення своїх позицій в Україні…» ?
Із якою метою ухвалено Постанову ВУЦВК і РНК УСРР, уривок з якої процитовано: «…Щоб усунути нерівність культур, що створилися внаслідок вікового утиску, Робітничо-Селянський уряд, дотримуючись рівноправності мов усіх національностей, які є на території України, вживає низку практичних заходів, що мають забезпечити українській мові місце, відповідне числу та питомій вазі українського народу на території УСРР…» ?
Стосовно якого політичного курсу було прийнято цитовану нижче резолюцію? «Розмови про переваги російської культури і висування положення про неминучість перемоги більш високої російської культури над культурою більш відсталих народів – українських, азербайджанського та ін.. – є не що інше, як спроба закріпити панування великоросійської національності. Рішуче борючись проти пережитків російського шовінізму, партія мусить водночас боротися і проти українського шовінізму».
Початок політики «коренізації» в УСРР припадає на ... .
Документ, зображений на фото, свідчить про здійснення в УСРР політики
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома