Урок 28. Опис моделей у середовищі програмування_7 клас

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 85 разів
12 запитань
Запитання 1

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка праворуч»?

варіанти відповідей

2

0

1

3

Запитання 2

Який тип моделі зображено на малюнку?

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

Запитання 3

Сукупність всіх об’єктів, властивості яких і відношення між якими розглядаються у відповідній галузі – …

варіанти відповідей

модель

предметна галузь

Запитання 4

Який тип моделі зображено на малюнку?

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

Запитання 5

Спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу – …

варіанти відповідей

модель

предметна галузь

Запитання 6

Модель, яка відтворює геометричні та фізичні властивості об’єкта-оригінала – …

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

Запитання 7

Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі – …

варіанти відповідей

інформаційна модель

матеріальна модель

Запитання 8

Якого значення може набути змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

л

5

ь

е

Запитання 9

Якого значення може набути змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

w

1

r

2

o

Запитання 10

Якого значення не може набути змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

2

5

1

3

Запитання 11

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка ліворуч»?

варіанти відповідей

1

0

3

2

Запитання 12

Якого значення може набути змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

7

5

6

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест