Коли відбувся бій Українських січових стрільців на горі Лисоня?
Яке з тверджень є правильним?
1 трагізм Першої світової війни для українців полягав у тому, що вони воювали у складі армій ворогуючих військово-політичних блоків.
2 У складі російської армії воювало українське національне формування--легіон Українських січових стрільців.
Про кого із історичних діячів йдеться в характеристиці?
Очолював товариства: "Академічна громада" у Львові, "Січ" у Відні. Працював директором Рогатинської гімназії. Під час Першої світової війни став першим командиром УСС.
Оберіть 3 твердження, які стосуються військового генерал-губернаторства:
Коли у Львові створено Головну українську раду?
Яке з тверджень є правильним?
1 Російський уряд на окупованих землях утворив військове Львівсько-Сандомирське генерал-губернаторство.
2 Очолював військове генерал-губернаторство російський генерал-лейтенант, граф Григорій Бобринський.
Про кого із історичних діячів йдеться в характеристиці?
Керував Бережанською філією товариства "Сокіл", був активним діячем "Просвіти". Призначений отаманом другого куреня легіону Українських січових стрільців. За хоробрість у боях на горі Маківка, нагороджений австрійським військовим хрестом.
Оберіть 3 твердження, які стосуються діяльності Дмитра Донцова:
Коли було сформовано легіон Українських січових стрільців?
Яке з тверджень є правильним?
1 31 серпня 1914 р. розпочалася Перша світова війна, яку сцчасники називали Великою.
2 На момент початку війни українські землі залишалися поділеними між двома найбільшими тогочасними імперіями--Російською та Австро-Угорською.
Про кого із історичних діячів йдеться в характеристиці?
Був одним із лідерів РУП та УСДРП. Ініціював створення СВУ, був членом ГУР, а згодом - ЗУР. Доклав багато зусиль для створення синьожупанної та сірожупанної дивізій з українських полонених.
Коли створено Загальну українську раду?
Про кого із історичних діячів йдеться в характеристиці?
Походив із роду Габсбургів. під час великої війни ініціював українізацію сотні, якою керував: мадяр та поляків було заміщено на українців; солдати носили жовто-блакитні відзнаки. У 1916 р. став депутатом Віденського парламенту, де підтримував українських депутатів.
Оберіть варіант відповіді, в якому події розташовані в хронологічній послідовності.
А капітуляція фортеці Перемишль
Б Галицька битва
В Брусиловський прорив російських військ
Г контрнаступ Центральних держав у районі м. Горлице
Оберіть варіант відповіді, в якому події розташовані в хронологічній послідовності.
А утворення легіону УСС
Б створення Загальної української ради
В початок Першої світової війни
Г надання Галичині статусу автономії
Хто очолив Головну українську раду?
Якою цифрою на фрагменті карти позначено Західний фронт Першої світової війни 1917 р.
Перша світова війна розпочалась...
Назвіть дату закінчення Першої світової війни
Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«Справжнє бойове хрещення Українські січові стрільці пройшли у квітні – на початку травня 1915 р. у боях за гору поблизу Славська. Кілька разів цей важливий пункт переходив із рук в руки. Лише ціною великих втрат російським солдатам вдалося закріпитися на горі, але в цей час розпочався загальний відступ росіян із Галичини». Де відбулися описані події?
Примусове виселення з мiсця постiйного проживання особи чи групи oci6, частини населення, визнаних правлячим режимом соцiально небезпечними, - це
Політична організація емігрантів із Наддніпрянської України, створена у Львові на початку Першої світової війни, що проголосила метою своєї діяльності побудову самостійної соборної Української держави, це -
Головна Українська Рада (ГУР) закликала українців підтримати у війні:
Розпізнайте історичну особу, про яку йдеться в нижченаведеному уривку з історичного твору.
«...У вересні 1914 року російські окупанти Галичини депортували його в російський монастир, оскільки їм була відома його роль як духовного натхненника галицьких українців, і вони боялися, що він може дати привід до заворушень у провінції».
Галицько-Буковинське генерал-губернаторство було засновано після:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома