Як називався процес докорінної перебудови аграрного сектора, ініційований більшовицьким керівництвом наприкінці 1920-х рр.?
Комплекс заходів, вжитих ВКП(б) у 1920–1930-х, що мав на меті модернізацію промисловості, було названо:
Як називався державний лад, коли суспільство потрапляло в цілковиту політичну залежність від компартійно-радянської верхівки?
Якого року відбувся перехід до форсованої індустріалізації?
Що стало наслідком розгортання в СРСР стахановського руху?
."Перекачування коштів із села в місто" наприкінці 1920-1930-х рр. було одним із
. Вкажіть псевдонім відомого українського письменника М. Фітільова - ініціатора створення ВАПЛІТЕ:
У 1932р.кількість членів КП(б)У становила 500 тис. осіб, а в 1938р.- близько 260тис. осіб. Що зумовило скорочення чисельності Компартії України?
Позначте, кого з відомих політичних діячів було засуджено за участь у діяльності Спілки визволення України:
Що було характерним для культурного життя України в 1930-хрр.?
Як у народі називався закон, написаний власноруч Й. Сталіним у серпні 1932 р.?
З якою метою здійснювалася суцільна колективізація?
Якими були причини голодомору?
«Запаморочення від успіхів»-це
Укажіть характерні риси радянського тоталітарного режиму в УРСР в 1930-хрр.
. «…Соціально-господарське явище, що виявляється у позбавленні мінімуму необхідних продуктів харчування і призводить до зміни демографічної та соціальної структури населення регіонів, а інколи й країн».
Автором картини " Гуцул з квіткою" є
"Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі в руках держави - самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії".
В уривку вказано на
Рік прийняття в УРСР нової Конституції
Установіть відповідність:
А 1930 р. Б 1928 р. В 1931 р. Г 1933 р. Д 1937 р.
1 "Шахтинська справа"
2 Судовий процес над "Спілкою визволення України"
3 Рік "Великого терору"
4 Початок другої п'ятирічки
"Розстріляне відродження" - умовна назва
Політика "ліквідації куркульства як класу", здійснювана партійно-радянським керівництвом СРСР і УСРР у 1930-1931 рр., мала за мету:
Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-ті роки:
1 утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві
2 стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспників
3 запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами
4 "прикріплення" селян до сільської місцевості безпаспортним статусом
5 багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села
6 розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств
Які поняття і терміни потрібно використовувати, характеризуючи процеси форсованої індустріалізації радянської України?
Укажіть особливості процесу індустріалізації, здійснюваної в 1930-х роках:
1 децентралізація управління галузями промисловості та будівництва
2 побудова та реконструкція великих промислових об'єктів
3 розширення прав підприємств у виробництві та збуті промислової продукції
4 нерівномірність процесу модернізації промислового потенціалу республіки
5 пріоритетний розвиток галузей легкої промисловості
6 поява в промисловому комплексі республіки нових галузей
Одним з місць поховання жертв "Великого терору" 1937-1938 рр. є
Занесення на "чорну дошку"- це захід, який використовувало партійно-радянське керівництво СРСР/УСРР для
Фундатором національного кінематографа, автором шедеврів світового рівня "Звенигора", "Арсенал", "Земля" був
Укажіть промислові підприємства, уведені в експлуатацію в роки перших п'ятирічок:
1 "Азовсталь"
2 Каховська гідроелектростанція
3 "Криворіжсталь"
4 Харківський тракторний завод
5 Кременчуцький автозавод
6 Південний машинобудівний завод
Установіть послідовність подій:
А видання праці Сталіна "Запаморочення від успіхів"
Б проголошення курсу на суцільну колективізацію
В судовий процес "Шахтинська справа"
Г розправа над українськими кобзарями та лірниками
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома