Що стало наслідком форсованої індустріалізації, здійснюваної в Україні наприкінці 1920 — 1930-х рр.?
Політичний процес, що започаткував широкомасштабні репресії наприкінці 1920-х рр., увійшов в історію під назвою?
Укажіть рік, у якому був проголошений курс на суцільну колективізацію сільського господарства?
Які регіони позначені на карті темним кольором?
Оберіть твердження, які стосуються Голодомору 1932–1933 років
Визначте 3 правильні відповіді.
Якого явища стосується наведена ілюстрація?
У 1931 р. в УСРР діяло 226 дитячих будинків, у яких перебувало 39 318 дітей. Наприкінці 1933 р. таких будинків було вже 452, у яких перебувало 96 057 дітей. Що спричинило зазначені зміни?
«Закон про п’ять колосків» був складовою політики
Терміни «чорна дошка», «розкуркулення» пов'язані з
Що було характерним для процесу колективізації в УСРР? (3 варіанти)
Комплекс заходів, уживаних компартійно-радянським керівництвом у 1920-х – 1930-х роках, що мали на меті розбудову й модернізацію промисловості, увійшов в історію під назвою
З якою політичною метою партійно-радянське керівництво СРСР проводило суцільну колективізацію сільського господарства?
Укажіть характерні риси тоталітарного режиму в Українській РСР у 1930-х роках. (3 варіанти)
Укажіть рік, у якому був проголошений курс на суцільну колективізацію сільського господарства.
«Закон про п'ять колосків» був складовою політики
Уривок джерела, у якому схарактеризовано часи Голодомору: «Урожай у нас був хороший, але радянська влада, «заготовляючи» наш хліб, до тих пір доводила свої плани й завдання до нас, до поки не залишились [ми] без фунта хліба», можна використати для пояснення його
Що стало наслідком розгортання в СРСР стахановського руху?
Що стало наслідком форсованої індустріалізації, здійснюваної в Україні наприкінці 1920 — у 1930-х рр.?
Політичний процес в СРСР, що започаткував широкомасштабні репресії в країні наприкінці 1920 — на початку 1930-х рр., увійшов в історію під назвою
Що стало результатом державної політики в галузі культури в СРСР та УРСР наприкінці 1930-х рр.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома